XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Маркетинг у нашому університеті - професійна, практична та сучасна освіта!

16:17, 19-06-2023

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (ДУІКТ) є одним з провідних навчальних закладів, де студенти мають чудові можливості для успішного навчання на спеціальності "Маркетинг". Університет пропонує широкий спектр курсів та ресурсів, що сприяють студентам у розвитку їхніх знань і навичок в маркетинговій сфері. Ось декілька причин, чому навчатися у ДУІКТ на спеціальності "Маркетинг" - це дуже вигідно та перспективно.

Перш за все, ДУІКТ має кваліфікований викладацький склад, який складається з досвідчених професіоналів з глибокими знаннями у галузі маркетингу. Вони пропонують студентам актуальні теоретичні знання, а також діляться своїм практичним досвідом. Це дозволяє студентам отримати не тільки теоретичну базу, але й уявлення про реальні виклики та можливості, з якими стикаються маркетологи у сучасному світі.

По-друге, ДУІКТ активно співпрацює з провідними компаніями та організаціями у сфері українського маркетингу. Це надає студентам унікальну можливість отримати практичний досвід у реальних проектах та стажуваннях. Студенти мають змогу спостерігати, як застосовуються маркетингові стратегії в реальних бізнес-ситуаціях, і навчитися працювати з різними інструментами та технологіями, що використовуються у сфері маркетингу.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 619