XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Студенти ДУІКТ позмагаються у точності прогнозів з букмекерами “Євробачення”

15:34, 09-05-2024

Інформаційна аналітика проти маніпулятивних технологій

У вівторок, 7 травня, в Швеції відбувся перший півфінал конкурсу ”Євробачення-2024”, де представники 37 країн боротимуться за перемогу.

Традиційно, букмекери вже зробили прогнози щодо того, як розподіляться голоси глядачів у фіналі 11 травня. Спочатку з вірогідністю в 29% перемогу цьогоріч пророкували представнику Хорватії Baby Lasagna, а от учасницям від України alyona alyona і Jerry Heil букмекери “присуджували” п'яте місце, щоправда, з вірогідністю лише в 10%


Втім, одразу після першого півфіналу думка букмекерів змінилася. Ймовірно, цьому посприяв яскравий та переконливий виступ українських конкурсанток, які стрімко піднялися на третю позицію з шансом на перемогу у 9%.

За ними йдуть представники Ірландії Bambie Thug з треком Doomsday Blue, а п'ятірку лідерів наразі закриває італійка Анджеліна Манго.


За словами професорки кафедри документознавства та інформаційної діяльності Лесі Ковальської, думки інформаційних аналітиків спираються на різноманітні дані: якість конкурсного матеріалу, оформлення та шоу, готовність та настрій учасників, історичні фактори повторюваності і співпадіння, підтримка фанів та громадян країни-учасника, якісна презентація на репетиції, участь у публічних заходах та багато іншого.

Також важливі й цифрові показники, які засвідчують рейтингові позиції та мають деякий ефект навіювання/переконання авдиторії або стимулювання до дій заради перемоги чи власного задоволення.

– Сугестія та маніпуляція у сучасних соціальних комунікаціях мають вагомий вплив на формування громадської думки, маркетингові процеси, інформування та пропаганду в суспільстві. Віртуалізація життя сучасної людини позначається на її включеності у соціальні процеси, безпеку діяльності та захищеності від агресивного зовнішнього впливу, на виборі власного бачення стилю та ритму життя. Це лише та невелика частка впливу інформації, що діє на свідомому і підсвідомому рівні, – зауважує професорка.

Студенти ДУІКТ вирішили на практиці оцінити аналітичну достовірність прогнозів щодо переможців пісенного конкурсу, запропонувати власні прогнози і за результатами конкурсу представити порівняльний аналіз прогнозованого та реалізованого.

Так, за прогнозами студента освітньої програми Документознавство та інформаційна діяльність Богдана Мельника, який активно відстежує подібні процеси, переможцями цьорогічного Євробачення можуть стати наступні виконавці:

  • alyona alyona & Jerry Heil (Україна);
  • Marcus & Martinus (Швеція);
  • Angelina Mango (Італія);
  • Baby Lasangna (Хорватія);
  • Joost Klein (Нідерланди);
  • Nemo (Швейцарія).

– Україна має доволі високі шанси зайняти місця в діапазоні 4-6 або навіть перемогти (хоча це малоймовірно). На тріумф можуть впливати політичний аспект, популярні події, які відбуваються в рік проведення цього конкурсу, тренди, рівень вокалу, видовищність постановки і т. д. Втім, не завжди вони є гарантією перемоги. До речі, хочу нагадати, що Україна входила у фінал кожного разу, коли брала участь у цьому конкурсі, – каже студент.

В ДУІКТ зазначають: інформаційна аналітика має вагоме значення у житті суспільства, тому вкрай важливо вчитися виявляти маніпулятивні технології та вплив інформаційно-психологічного протистояння в умовах розгортання інформаційної війни.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 409