Розпочато формування списків бажаючих навчатись в Державному університеті телекомунікацій в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - оберіть спеціальність, яка найбільше Вас цікавить та вкажіть ПІБ та Ваш контактний номер телефону.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
В нашому університеті з 25 квітня 2022 року відкрито прийом заяв бажаючих поступити
на одну з найперспективніших спеціальностей – технології цифрового розвитку.
01 квітня 2015 року відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю. На засіданні були присутні Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О., Якубенко І.М.
Були розглянуті наступні питання:
1. Організація підготовки кадрів у сфері комерціалізації наукових досліджень (доповідає Гудзь О.Є.).
2. Формування інноваційної інфраструктури в класичному університеті дослідницького типу (доповідає Апарова О.В.)
3. Про роботу Студентського наукового гуртка StartUp IT-Leader при кафедрі управління інноваційною діяльністю (доповідає Глушенкова А.А.).
4. Про виконання планів методичної, наукової та організаційної роботи науково-педагогічних працівників кафедри управління інноваційною діяльністю (повідомлення викладачів).
5. Різне.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.