XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Матеріальна база

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Матеріальна база

Шановні абітурієнти!

Надаємо допомогу абітурієнтам по питанням вступу у 2022 році до Державного університету телекомунікацій

Детальніше

Для якісного проведення навчальних занять в Університеті створено сучасну навчально-матеріальну базу. У 2013 році в Університеті було 2 навчальні лабораторії, а на сьогодні 49 навчальних лабораторій укомплектовано сучасним обладнанням, апаратно-програмними комплексами та програмним забезпеченням.

 
 

Міністерством освіти і науки України навчально-матеріальна база Університету визнана однією з найкращих в Україні. Про що свідчить гран-прі у номінації “Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу”, яким був нагороджений  Університет у 2019 році Міністерством освіти і науки України.

 
 
 
 
 
 

В Університеті створені комфортні умови для навчання, якісно відремонтовані лекційні аудиторії, навчальні класи. Всі навчальні класи Університету укомплектовані відеопроекторами з екранами, інтерактивними дошками, в лекційних аудиторіях і навчальних класах встановлені кондиціонери. У всіх навчальних класах встановлені нові навчальні столи та стільці. В кожному класі встановлені точки доступу до мережі Інтернет та комп’ютери, згідно кількості навчальних місць.

 
 

25 січня 2016 року  Державний Університет телекомунікацій  отримав право на відкриття 11 навчальних місць авторизованого тестового центру Пірсон ВУЕ (Pearson VUE Authorised Test Centre), що забезпечило нашим студентам можливість складання  сертифікаційних тестів відповідно до програм промислової сертифікації провідних виробників інфо-комунікаційного обладнання і програмного забезпечення та отримання сертифікатів, що визнаються у 175 країнах світу.

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне і відповідне програмне забезпечення.

На кафедрі маркетингу створено навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google – аналітики,  що дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства. Навчальна лабораторія знаходиться в аудиторії № 417, яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он – лайн. Створено комфортні умови навчання – аудиторія має кондиціонер з функціями охолодження та нагріву,  є жалюзі, за необхідності використовується затемнення для якісної презентації екрану.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників на вимогу компаній-партнерів залежать від практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу, тому на кафедрі половина навчальних занять, проводиться практично та базується на сучасному програмному забезпеченні маркетингових досліджень і бізнес-аналітики.

 
 

Так, під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетинг в соціальних мережах»: студенти за допомогою Google docs, Google analytics, Google Trends проводять оцінку  маркетингових досліджень; Microsoft Power BI – аналітику та візуалізацію даних; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager   управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist студенти отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства;  Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 дозволяють вивчити принципи роботи міжнародних CRM систем.

У дисциплінах кафедри інформаційно-комунікаційні технології застосовуються і як засіб автоматизації контролю результатів навчальної діяльності. Програмне забезпечення Microsoft PowerPoint надає можливість візуалізації даних, а система Moodle є інструментом дистанційного навчання і контролю. Також викладачами кафедри маркетингу використовуються у навчальному процесі електронні словники й енциклопедії, мультимедійні курси, включаючи аудіо та відеоматеріали, електронні видання мовою оригіналу, освітні сайти, форуми, блоги.

Використання навчальної лабораторії дозволяє у повному обсязі забезпечити практичне навчання студентів відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри: ТОВ «UDS»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для студентів кафедри.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  оволодіти  компетенціями (вимогами роботодавців), які вони висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях. Набуття даних компетенцій студентами кафедри дає можливість гарантованого працевлаштування!

Компанії-партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» та ТОВ «UDS» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з відповідних дисциплін освітньої програми («Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг») в межах навчального процесу. А отримання даних сертифікатів є перепусткою для студента отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Бо при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.

Навчальна лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики на кафедрі маркетингу забезпечує всі умови для  надання найсучасніших  знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку і підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які зможуть успішно працевлаштуватися у престижну компанію!

Ми впевнені, що наші випускники-маркетологи отримають найсучасніші знання, вміння та навички застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку!

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Маркетингу в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни 098-72-29-528 або 095-85-82-888 (Viber, Telegram, WhatsApp) повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 5 854