XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Партнери кафедри

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Партнери кафедри

Шановні абітурієнти!

Надаємо допомогу абітурієнтам по питанням вступу у 2022 році до Державного університету телекомунікацій

Детальніше

 

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями - залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  • участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,
  • використання у виробничій діяльності і навчальному процесі нових інформаційних технологій;
  • врахування  поставлених практикою нових наукових напрямів і нових прикладних завдань при складанні навчальних планів  підготовки фахівців, розробка нових навчальних курсів;
  • організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  • запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  • вирішення питання можливої трудової зайнятості випускників і студентів ДУТ;
  • запрошення партнерів на заплановані виставки, симпозіуми, конференції, семінари, презентації в рамках предмета цієї Угоди.
  • отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  • спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  вдосконалити знання  та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію

Кафедрою укладено договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. НПП кафедри маркетингу продовжують роботу у напрямку залучення до співробітництва нових компаній – лідерів у сфері маркетингу. Це дозволяє готувати наших студентів відповідно до компетенцій компаній-роботодавців, проводити практики на їхній базі.

Співпраця з компаніями-партнерами кафедрі маркетингу забезпечує:

  1. дієвість інноваційної моделі навчання на кафедрі маркетингу;
  2. підготовку висококваліфікованих фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці;
  3. підвищення імовірності престижного працевлаштування випускників  кафедри;
  4. зростання іміджу кафедри маркетингу та університету серед потенційних абітурієнтів та їх батьків.

Кафедра маркетингу протягом 2016-2021 років успішно взаємодіяла з провідними компаніями, з якими було підписано угоди про співробітництво:

ПАРТНЕРИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Компанія

Сфера діяльності

 ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Інтернет-маркетинг, розробка маркетингової структури сайту,
  • seo-оптимізація і налаштування контекстної реклами,
  • створення лендінзі (веб-сторінки продаж) рекламних кампаній

 ТОВ «УДС СИСТЕМС»

  • Діяльність у сфері маркетингу, реклами, Інернет та інформаційних технологій і комп'ютерних систем

ТОВ «ПАРТНЕРЕД»

  • Рекламна діяльність;
  • посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; оброблення даних,  розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; Веб-портали; діяльність інформаційних агентств та у сфері зв’язків із громадськістю; посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ»

 

  • Комп’ютерне програмування
  • Обробка даних, розміщення інформації на веб-вузлах
  • Веб-портали
  • Діяльність інформаційних агентств
  • Діяльність у сфері зв’язків з громадськістю
  • Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

 

Власники компаній вимагають від працюючих у компанії забезпечити отримання компанією максимального прибутку. Тому під час влаштування на роботу, при проведенні співбесіди, компанії, від майбутніх працівників вимагають відмінного теоретичного знання обов’язків, які вони повинні будуть виконувати  після прийняття на роботу та перевіряють практичні уміння і навики їх виконання, а також досконале володіння англійською мовою.

Компанії – партнери кафедри приймали активну участь у побудові освітніх програм, надали перелік обов’язкових професійних компетенцій, які було включено до Освітньо-професійної програми першого (бакалавр) та другого (магістр) освітніх рівнів.

Тільки в нашому Університеті для успішного працевлаштування  на престижну високооплачувану роботу після закінчення Університету, в межах і поза межами навчального процесу, по всім спеціальностям і спеціалізаціям підготовки студентам надається можливість отримати міжнародний сертифікат компаній – партнерів кафедр. Отримані сертифікати підтверджують високий рівень теоретичних знань компетенцій компаній – партнерів кафедр і практичних умінь і навиків їх виконання при роботі на обладнанні останнього покоління компаній – партнерів кафедр та досконале знання англійської мови. 

 

Наявність сертифікатів відомих компаній є вашою перепусткою до успішного працевлаштування!

 

Представники компаній-партнерів кафедри, з якими укладено договори про співробітництво, приймають активну участь у підготовці майбутніх маркетологів.

Так, на кафедрі працює д.е.н. Дрокіна Ніна Іванівна. У рамках дисципліни «Електронний бізнес», яку вона викладає, разом з Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, теми 4 «Розробка комерційного сайту» та 7 «Просування комерційних сайтів»  проходять у вигляді тренінгу «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування», який надає студентам навички створення власного сайту, знання щодо його просування.  Тренінг «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет.

На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10) по великому числу ключових запитів.

Студенти отримають практичні знання щодо фінансової оцінки просування веб-сайту в мережі Інтернет, впровадження інструментів Google, Yandex та інших пошукових систем. Студенти - маркетологи дізнаються, як зробити сайт вигідним і перетворити його в основне джерело доходів і нових клієнтів.

Студенти, які успішно прослухають курс, отримають Сертифікат компанії «UpWay».

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!

До проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці  фірм-партнерів, а саме доцент кафедри маркетингу  к.е.н. Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «ADPARTNER»,  Мирошниченко Дмитрий - директор по технологіям ТОВ «МЕДІАСАППОРТ». Заняття організовано як практикум на базі маркетингового відділу компанії «AD PARTNER». Для проведення занять виділено окреме приміщення, обладнане сучасної технікою. Вивчення дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

Кафедрою маркетингу організовуються і проводяться навчальні практики у компаніях партнерах кафедр - потенційних роботодавців: на 3-му курсі – виробнича; на 4-му курсі –  переддипломна.

Всі практики надають студентам конкретні можливості:

  • набуття студентом теоретичних знань і практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків;
  • практичного застосування та удосконалення  набутих в Університеті теоретичних знань і практичних умінь і навиків на виробництві компаній – партнерів.

Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Тож є всі умови якісної практичної підготовки студентів як запорука майбутнього успішного працевлаштування!

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Маркетингу в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни 098-72-29-528 або 095-85-82-888 (Viber, Telegram, WhatsApp) повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 4 867