Підвищення якості підготовки фахівців з системного аналізу досягається за рахунок практичного освоєння навчального матеріалу та закріплення зв’язків з підприємствами.
Практики є однією із основних форм організації навчального процесу, яка забезпечує єдиний, комплексний підхід до організації підготовки, системності, безперервності та спадкоємності навчання студентів, тобто спрямована на формування висококваліфікованих фахівців.
Відповідно до навчального плану передбачено наступні види практик:
Практика базується на знаннях, отриманих при вивченні дисциплін гуманітарного, соціального та економічного, а також професійного, математичного та природничого спрямування. Придбані знання використовуються у навчальній діяльності і на виробничій практиці з професійної підготовки. Практичні роботи, що виконуються під час проходження студентами ознайомчої практики, спираються на знання, отримані у ході вивчення дисциплін:
Знання та вміння, отримані під час проходження ознайомчої практики, сприяють загальному розвитку майбутнього бакалавра в області системного аналізу, розширюючи його знання і вміння практичного застосування навчальних дисциплін, а також дадуть можливість кваліфіковано брати участь у розробці, впровадженні та розвитку різноманітних систем.
Навчальна програма з ознайомчої практики.
Виробнича практика проводиться у реальній виробничій обстановці і має своєю метою ознайомлення із змістом інформації, що використовується у організації (відділі), де проходить практика, отримати досвід роботи в колективі.
Студент:
Під час практики студент повинен продемонструвати здатність комплексного бачення діяльності, що призводить до успішного управління проектами та системами, розуміння та здатність до визначення критичних для системи процесів.
Навчальна програма з виробничої практики.
Мета переддипломної практики: збір матеріалів для розробки і обґрунтування рішень кваліфікаційної роботи; закріплення, розширення та практичне використання теоретичних основ навчальних дисциплін з аналізу, проектування та розробки інформаційних систем різного призначення; закріплення досвіду роботи в колективі, набуття студентами професійного досвіду та підготовка до самостійної роботи.
Зміст переддипломної практики:
Матеріали, отримані студентом під час виконання індивідуального завдання обов’язково (!) повинні в подальшому бути використані при виконанні кваліфікаційної роботи. Крім того, результати практики можуть бути використані для підготовки доповіді, статті або для інших цілей по узгодженню з кафедрою та підприємством – базою практики.
Навчальна програма з переддипломної практики
Приклад індивідуального завдання на переддипломну практику
Електронний щоденник практики (використовується тільки під час карантину)
На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять на тиждень, на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.
Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.
Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.
Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної та наукової роботи студентів.
5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.
Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.
Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:
Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.
На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.
Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.
Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.
На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки кафедри.
Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.
Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.
Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.
На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.
Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.
Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:
В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.
В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:
Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.