Роботу зі студентами на кафедрі Маркетингу спрямовано на формування у майбутніх фахівців-маркетологів сучасного світогляду, швидку адаптацію до вимог освітнього процесу, знайомство із тонкощами майбутньої професії, затвердження загальнолюдських та національних морально-духовних цінностей, розвиток самостійної та творчої роботи студентів, створення всіх умов для того, щоб студенти могли знайти своє місце у студентському колективі та в соціальному житті.
Ця робота проводиться за такими напрямами:
Зараз в університеті на спеціальності «МАРКЕТИНГ» навчаються студенти бакалаврату та магістри. З кожним роком популярність спеціальності зростає і збільшується кількість бажаючих навчатися.
Обрано старосту у кожній групі та призначено досвідчених кураторів – викладачів кафедри маркетингу.
Саме куратори стали для студентів провідниками у незвіданий, цікавий світ пізнання.
Курс |
Група |
Староста групи |
Куратор групи |
---|---|---|---|
1 курс |
МРД-11 |
Сингаївська Єлизавета Валеріївна |
Дарчук Вероніка Генадіївна |
1 курс |
МРД-12 |
Попович Вероніка Павлівна |
Ткаченко Наталя Борисівна |
2 курс |
МРД-21 |
Хростовська Олександра Сергіївна |
Крижко Ольга Валеріївна |
2 курс |
МРД-22 |
Свиридюк Анастасія Володимирівна |
Ромащенко Ольга Сергіївна |
3 курс |
МРД-31 |
Капітанчук Анастасія Олександрівна |
Совершенна Ірина Олексіївна |
3 курс |
МРД-32 |
Березіна Анна Борисівна |
Совершенна Ірина Олексіївна |
4 курс |
МРД-41 |
Марченко Анна Андріївна |
Єсмаханова Алуа Умурзаківна |
5 курс |
МРДм-51 |
Поліщук Назар Юрійович |
Недопако Наталія Миколаївна |
6 курс |
МРДм-61 |
Кисіль Денис Олександрович |
Дрокіна Ніна Іванівна |
Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу наблизила навчання студентів до вимог ринку праці, а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надала студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету.
Навчання на кафедрі Маркетингу ДУТ спрямоване на формування у майбутніх фахівців - маркетологів сучасного світогляду, швидку адаптацію до вимог освітнього процесу, знайомство із тонкощами майбутньої професії, розвиток самостійної та творчої роботи студентів, створення всіх умов для того, щоб студенти могли знайти своє місце у студентському колективі та в соціальному житті!
Вже на першому занятті в університеті студентам розповідають про майбутню професію, компетенції маркетолога, які вони будуть набувати під час навчання, знайомлять зі структурою університету, з викладачами випускової кафедри, розповідають студентам про цікаве і різноманітне університетське життя.
Для дозвілля студентів на території Державного університету телекомунікацій функціонує «Студентський центр».
Студенти-маркетологи протягом навчального року приймають активну участь у заходах – конкурсній програмі «Візитка першокурсника», засіданнях студентських наукових гуртків «ІТ - маркетолог», «Scientia potentia est» тощо.
Силами кафедри щорічно проводиться «ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА», присвячений маркетологам у - фахівцям з професії, яка поєднує мистецтво і науку, натхнення і креатив; фахівцям, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни у світовій ринковій економіці, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів. вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів.
Для кращого розуміння майбутньої професії студентам спеціальності «Маркетинг» викладачі кафедри організують екскурсії: до центрального офісу «Microsoft» в Україні, до «Vesti Media Holding» - сучасного мультимедіа - Холдингу, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси; щорічно відвідують Міжнародні виставки реклами та маркетингу RЕХ тощо.
Система роботи зі студентами сприяє підвищенню ефективності навчально-виховного процесу та наукової діяльності за рахунок покращення їх організації, контролю, використання принципу індивідуального підходу.
Особливої уваги заслуговує робота системи кураторів в університеті, яка реалізується за чітко сформованим алгоритмом дій
Реалізація інноваційного навчання в нашому Університеті дозволяє навчати студентів краще ніж в інших університетах:
Запрошуємо вас до дружньої студентської спільноти!
Туди, де вашу індивідуальність визнають і поважають.
Де ви зможете зрозуміти і оцінити самого себе.
Туди, де ви зможете висловитися, поділитися своїми думками і враженнями.
Запрошуємо вас до навчання
на спеціальності МАРКЕТИНГ
у Державному університеті телекомунікацій!
На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять на тиждень, на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.
Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.
Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.
Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної та наукової роботи студентів.
5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.
Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.
Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:
Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.
На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.
Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.
Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.
На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки кафедри.
Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.
Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.
Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.
На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.
Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.
Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:
В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.
В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:
Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua