XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра Маркетингу

Робота із студентами

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Робота із студентами

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Роботу зі студентами на кафедрі Маркетингу спрямовано на формування у майбутніх фахівців-маркетологів сучасного світогляду, швидку адаптацію до вимог освітнього процесу, знайомство із тонкощами майбутньої професії, затвердження загальнолюдських та національних морально-духовних цінностей, розвиток самостійної та творчої роботи студентів, створення всіх умов для того, щоб студенти могли знайти своє місце у студентському колективі та в соціальному житті.

Ця робота проводиться за такими напрямами:

  • кураторська година (щотижня по понеділках)
  • екскурсії на провідні підприємства, установи та організації;
  • участь у соціально-культурних заходах кафедри і університету;
  • відвідування музеїв, театрів, історичних і культурних пам’яток, розважальних закладів;
  • участь у благодійних акціях.

Зараз в університеті на спеціальності «МАРКЕТИНГ» навчаються студенти бакалаврату, магістри та здобувачі доктора філософії. З кожним роком популярність спеціальності зростає, і збільшується кількість бажаючих навчатися.

Показники набору на кафедру за освітнім ступенем бакалавр, магістр та доктор філософії

Обрано старосту у кожній групі та призначено досвідчених кураторів – викладачів кафедри маркетингу.

Саме куратори стали для студентів провідниками у  незвіданий, цікавий світ пізнання.

Курс

Група

Староста групи

Куратор групи

1 курс

МРД-11

Босенко Антон Павлович

Ігнатенко Ольга Василівна

МРД-12

Теличко Валентин Олександрович

Ромащенко Ольга Сергіївна

2 курс

МРД-21

Сингаївська Єлизавета Валеріївна

Дарчук Вероніка Генадіївна

МРД-22

Нечитайло Аделіна Андріївна

3 курс

МРД-31

Хростовська Олександра Сергіївна

Крижко Ольга Валеріївна

МРД-32

Свиридюк Анастасія Володимирівна

4 курс

МРД-41

Капітанчук Анастасія Олександрівна

Совершенна Ірина Олексіївна

МРД-42

Березіна Анна Борисівна

5 курс

МРДм-51

Марченко Анна Андріївна

Єсмаханова Алуа Умурзаківна

6 курс

МРДм-61

Поліщук Назар Юрійович

Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу наблизила навчання студентів до вимог ринку праці,  а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надала студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету.

Навчання на кафедрі Маркетингу ДУТ спрямоване на формування у майбутніх фахівців - маркетологів сучасного світогляду, швидку адаптацію до вимог освітнього процесу, знайомство із тонкощами майбутньої професії,  розвиток самостійної та творчої роботи студентів, створення всіх умов для того, щоб студенти могли знайти своє місце у студентському колективі та в соціальному житті!

Вже на першому занятті в університеті студентам розповідають про майбутню професію, компетенції маркетолога,  які вони будуть набувати під час навчання, знайомлять зі структурою університету, з викладачами випускової кафедри, розповідають студентам про цікаве і різноманітне університетське життя.  


Для дозвілля студентів на території Державного університету телекомунікацій функціонує «Студентський центр».  

Студенти-маркетологи протягом навчального року приймають активну участь у заходах – конкурсній програмі  «Візитка першокурсника», засіданнях студентських наукових гуртків «ІТ - маркетолог»,  «Scientia potentia est» тощо.

Силами кафедри щорічно проводиться «ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА», присвячений маркетологам у - фахівцям з професії, яка поєднує мистецтво і науку, натхнення і креатив; фахівцям, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни у світовій ринковій економіці, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів. вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів.

Для кращого розуміння майбутньої професії студентам спеціальності «Маркетинг» викладачі кафедри організують екскурсії:  до центрального офісу «Microsoft» в Україні,  до «Vesti Media Holding»  - сучасного мультимедіа - Холдингу, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси; щорічно відвідують Міжнародні виставки реклами та маркетингу RЕХ тощо.

Система роботи зі студентами сприяє підвищенню ефективності навчально-виховного процесу та наукової діяльності за рахунок покращення їх організації, контролю, використання принципу індивідуального підходу.

 
 

Особливої уваги заслуговує робота системи кураторів в університеті, яка реалізується за чітко сформованим алгоритмом дій

Реалізація інноваційного навчання в нашому Університеті дозволяє навчати студентів краще ніж в інших університетах:

  • інноваційний зміст навчання кафедри забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця.

Запрошуємо вас до дружньої студентської спільноти!

Туди, де вашу індивідуальність визнають і поважають.

Де ви зможете зрозуміти і оцінити самого себе.

Туди, де ви зможете висловитися, поділитися своїми думками і враженнями.

Запрошуємо вас до навчання

на спеціальності МАРКЕТИНГ

у Державному університеті телекомунікацій!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 10 603