XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Матеріальна база

Загальна інформація
Викладацький склад
Вступ 2022
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методична робота
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Партнери кафедри
Робота із студентами
Відгуки студентів
Інформація по дипломам, курсовим роботам та практикам
Новини та подіі
Бібліотека
Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
АБІТУРІЄНТУ 2021
Контактна інформація
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Публічне обговорення освітньо-професійних програм
Дистанційне навчання
Академічна доброчесність

Матеріальна база

Практична складова навчання студентів є підґрунтям і базою формування в них практичних вмінь та навичок для того, щоб опрацьовувати інформацію, систематизувати, аналізувати з метою вирішення конкретних завдань та проблем, які постають у процесі ведення господарської діяльності. Майбутньому підприємцю необхідно йти на випередження та опановувати нові програми, програмні продукти, прикладні типові конфігурації, щоб досягти успіху й отримати бажані та позитивні фінансові результати, тобто бути не тільки теоретично підготованим, а й практично.

На кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності створено навчальну лабораторію «Онлайн лабораторія бізнесу», оснащену: Microsoft Office 2010, 2013 (Прикладні програми: Access, Word, Excel, Power Point, FrontPage, Outlook, Photo Draw, Publisher, інструменти для малого бізнесу), Ліцензійним програмним забезпеченням 1С: Підприємство 8, BAS, M.E.Doc.

Програмне забезпечення

Практичні знання та навички

Програма 1С: Підприємcтво 8.3

Програма 1С: Підприємство 8.3:

  • автоматизація виробничих і торгових підприємств, підприємств сфери обслуговування і т.д.;
  • підтримка оперативного управління підприємством;
  • автоматизація організаційної і господарської діяльності;
  • ведення бухгалтерського обліку з декількома планами рахунків і довільними вимірами обліку, регламентована звітність;
  • здійснення управлінського обліку та побудова аналітичної звітності;
  • рішення задач планування, бюджетування і фінансового аналізу;
  • розрахунок зарплати і управління персоналом.

«BAS»

BAS ERP - це прикладне рішення, яке удосконалює, контролює і автоматизує найскладніші бізнес процеси великих компаній і виробництв. На сьогоднішній день автоматизація виробництва, це одна із запорук успіху і процвітання бізнесу. Програмні забезпечення, які дозволяють це зробити є головною основою для створення ERP системи.

«BAS ERP» дозволяє також вести взаєморозрахунки зі своїми клієнтами:

  • можливість використовувати кілька правил роботи з клієнтами – типових і індивідуальних
  • ордерна схема включена в конфігурацію для документообігу і продажів
  • ведення презентаційної  роботу з клієнтом, при необхідності
  • узгодження всіх замовлень, з статусів, контроль виконання
  • автоматизований процес передпродажних робіт на рівні автоматичної розсилки комерційних пропозицій
  • використання на вибір різних форм оплати з кожним клієнтом

«M.E.Doc»

 

«M.E.Doc» передбачає використання модулів:

  • «Електронний документообіг». Реєстрація накладних (податкових) в ЄРПН, а також для здійснення обміну документацією з контрагентом. Розширена версія модуля: «ЕДО з додатковими можливостями»
  • «Звітність». Для надання контролюючим органам будь-якого типу звітності радимо.
  • «Корпорація». Якщо вам необхідно об’єднати документацію декількох підприємств однієї масштабної структури.
  • «Зарплата». Для простого і чіткого розрахунку і нарахування заробітної плати, а також управління службовцями.
  • «Банківські рахунки». Цей сервіс призначений для своєчасної та автоматизованої розсилки повідомлень щодо відкриття або закриття рахунків.

ЛІГА: Закон

ЛІГА: Закон

  • моніторинг зміни законодавства База відповідей податкової;
  • форми та бланки з алгоритмами заповнення бухгалтерської звітності;
  • НПА та роз'яснення з питань бухобліку та оподаткування.

Project-Expert

Project-Expert

  • розробка бізнес-планів та оцінки інвестиційних проєктів;
  • вибір оптимального плану розвитку бізнесу, опрацювання фінансової частини бізнес-плану, оцінки інвестиційних проектів;
  • моделювання і розробки бізнес-планів виробництва і надання послуг.

BIT eTrade

 

BIT eTrade – торговий термінал, що дозволяє виконувати наступні функції:

  • виставляти заявки на біржу у формі електронних документів;
  • одержувати інформацію щодо стану грошового ліміту, розрахункового грошового ліміту та ліміту в цінних паперах учасника біржових торгів в режимі реального часу (on-line);
  • одержувати інформацію щодо відхилення заявок, укладених договорів, частково виконаних заявок тощо;
  • друкувати примірники виписок з реєстру заявок біржі та виписок з реєстру договорів біржі;
  • інформацію щодо біржових торгів та іншу біржову інформацію;
  • забезпечувати авторизований доступ користувачів та унеможливити несанкціонований доступ;
  • забезпечувати конфіденційність обміну інформацією під час подання заявок та укладання договорів;
  • вести бази даних щодо подання заявок та укладання договорів;
  • інші функціональні можливості у відповідності з договором(ами), укладеним(и) з учасником біржових торгів при доступі до біржових торгів

«Парус»

 

Програма «Парус» дозволяє здійснювати:

  • бухгалтерський і податковий облік;
  • управління виробництвом;
  • техніко-економічне планування;
  • облік персоналу;
  • розрахунок заробітної плати
  • управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
  • управління діловими процесами;
  • бюджетування і контролінг;
  • планування і аналіз діяльності підприємства;
  • розширений облік витрат і калькуляція собівартості;
  • консолідація і зведення звітності;
  • здача звітності у форматі .xml;
  • доступ до ресурсів і функціоналу системи за допомогою Internet (web-розширення);
  • ряд спеціалізованих облікових і управлінських завдань, характерних для страхових, кредитно-фінансових компаній, підприємств нафтогазового, паливно-енергетичного комплексу, підприємств телекомунікацій і зв'язку, та інших галузей;
  • правова підтримка бізнесу.

Онлайн-лабораторія бізнесу призначена для:

  1. Проведення практичних занять з метою формування у студентів професійних компетенцій за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з бізнес-планування, управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), організації online торгівлі, емісії та лістингу цінних паперів на фондовому ринку, а також проведення брокерських операцій на основі програмно-апаратних комплексів Project Expert, 1С: Підприємство 8.3, BAS ERP, M.E.Doc, «Ліга: Закон», Smida, MetaTrader, AmiBroker, BIT eTrade. 
  2. Проведення сертифікаційних курсів з метою отримання студентами сертифікатів компаній-партнерів кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності: ТОВ «ПРОКОМ» та ТОВ «M.E.Doc», які надають гарантоване право на перше робоче місце.
  3. Проведення тренінгів з автоматизації провадження, організації, обліку, аналізу підприємницької діяльності та здійснення електронного документообігу в торгівлі.

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри (050) 942 22 66 повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 311, 312, 
тел. (044) 249-29-19

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 6 979