З 15 квітня стартувала переддипломна практика студентів маркетологів 4 курсу. Базами виробничої переддипломної практики здобувачів вищої освіти, як правило, є господарські організації різноманітних форм власності, громадські організації, інші установ..
19 квітня2024р.о 12.00в онлайн форматі відбудеться Круглий стіл «Маркетинг і екологічні виклики».
Мета круглого столу:обмін досвідом, поширення прогресивних ідей та пошук інноваційних шляхів розвитку теорії та практики маркетингу через..
«Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - таку гостьову онлайн-лекцію прочитав для наших студентів-маркетологів Денис Горбань, керівник відділу продажів продуктової ІТ-компанії LOOQME 28.03.2024.
LOOQME (looqme...
Студенти Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій продовжують впроваджувати інноваційні технології у своєму навчанні. На цей раз в рамках курсу з Інтернет-маркетингу вони прийняли виклик створення власного веб-сайту для реклам..
Освітній рівень магістра передбачає оволодіння студентом інтегрованими навичками управління через синергію інформаційних джерел, які пропонуються обраною магістерською програмою. Так, базисним навиком магістрів-маркетологів є набуття стратегічного ми..
Післявоєнний шлях України має здивувати світ і самих себе спроможністю стрибнути в майбутнє, де держава є цифровою і сервісною, а традиційні індустрії гармонійно поєднані з цифровими і креативними. Керівниками новітніх перетворень мають стати високоо..
Викладачі кафедри маркетингу взяди участь у заході Gender Balance Conference! Участь у конференціях з гендерної рівності важлива для університетських співробітників та студентів, оскільки вони дозволяють обмінюватися досвідом, навчатися від експертів..
Майстер-клас «Штучний інтелект в маркетингу» відвідали наші студенти-маркетологи 13.03.2024 в «Цитрус-Академії» у флагманському магазині «Цитрус» на вул. Хрещатик 29. Ведучим був Олександр Волобуєв, тренер з навчан..
Участь викладачів кафедри у програмах підвищення кваліфікації є важливим елементом професійного розвитку та підтримки якісної освіти. Наразі, науковий склад кафедри маркетингу проходить професійний курс підвищення кваліфікації в Центральному інститут..
Одним із основних напрямів формування якісної освіти, що відповідає потребам майбутніх фахівців, є участь здобувачів вищої освіти у науково-дослідній діяльності.
На кафедрі маркетингу у вільний від навчання час продовжує роботу студентський науков..