XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Якість формування фахових компетентностей студента залежить від професійної підготовки викладача

13:12, 03-05-2022

Щоб успішно навчати студентів за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність» (ОС Бакалавр), «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» (ОС Магістр), викладач повинен постійно підвищувати свій професійний рівень, бути обізнаним з усіма новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями.

Завідувач кафедри Тетяна Сидоренко, доценти Катерина Климова, Наталія Дубовик, Наталія Перевертень та викладач Алла Овсієнко успішно завершили Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (12.02.2022 - 20.03.2022, Польща – Україна).


Відповідно до освітньої програми курсу викладачі виконували різноманітні завдання, проходили тестування та розробляли власні проєкти. Цікаво було ознайомитися з європейським досвідом освітнього фандрейзингу колег із Ягеллонського університету (Краків, Польща).

23 лютого 2022р. в університеті викладачі - учасники стажування - обговорили тему проєкту, над яким працюватимуть, розподілили обов’язки в команді, мріяли, сміялися, хто з нас захищатиме цю колективну працю на фінальному етапі … А завтра була війна.

У цьому стажуванні взяли участь 460 викладачів із різних куточків України та Польщі. По можливості всі намагалися виходити на зв’язок, виконували завдання, поглиблювали свої знання та фахові компетентності.


Під час стажування опрацьовано багато цікавої інформації, з’явилися нові ідеї в підходах до викладання дисциплін документаційно-інформаційного циклу здобувачам вищої освіти, що навчаються за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність», «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю», бо якість формування фахових компетентностей студента залежить від професійної підготовки викладача!

Переглядів: 1 973