XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чи допомагає говоріння покращити рівень англійської?

15:27, 23-06-2022

Як ефективно розвивати навички говоріння іноземною мовою – це те, що цікавить і студентів, і викладачів. Існує думка, що просто говоріння не допомагає вдосконалити навички володіння мовою, а говоріння «неправильною англійською» взагалі не має сенсу. Але чи дійсно це так?

Джим Скрівенер, автор багатьох книг з методики викладання англійської мови, стверджує, що для ефективної комунікації в іншомовному середовищі необхідний досвід говоріння. А заняття англійської – чудова можливість здобути цей досвід та впевненість у звичній і безпечній ситуації. Це перша причина, чому комунікативні завдання відіграють таку суттєву роль при вивченні мови.

Друга причина полягає в тому, що для досягнення комунікативної мети правильність мови не завжди необхідна. Можна побудувати граматично правильне речення, але забути одне важливе слово, і співрозмовнику буде незрозуміло, що ви маєте на увазі. А можна натренуватися так, щоб слова виникали в голові миттєво, і тоді, навіть якщо ви зробите граматичну помилку, вас зрозуміють і ваша мета буде досягнута.

І по-третє: студент може добре знати лексику, граматику та фонетику, але здобути навички їх застосування можна лише власне на практиці. Часто студенти самі знають, де роблять помилки, і можуть «відучити» себе від цього. Якщо ви вчитеся танцювати, грати в баскетбол або опановуєте музичний інструмент, вам необхідно практикуватися самостійно, щоб набути впевненості, і контроль викладача або тренера для цього необов’язковий. Такий самий принцип діє і з мовою.

Комунікативний підхід до вивчення мови зараз є одним з найбільш популярних та ефективних, адже дає змогу моделювати на заняттях реальні комунікативні ситуації. Звісно, самого говоріння недостатньо, щоб опанувати мову, але цілком можливо, що саме в практиці говоріння і криється секрет подолання мовного бар’єру.

 

Використана література

1. Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. Essex, England: Longman, 2001.

2. Scrivener, J. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. 3rd edition. Oxford: Macmillan Education, 2011.

Фото: https://www.wallstreetenglish.com/blog/how-to-improve-english-speaking

 

Науково-методичне повідомлення підготувала
викладач кафедри Англійської мови
Крамар Анастасія Володимирівна

Переглядів: 2 402