XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Додатковий набір до магістратури - останній шанс з 08 листопада до 30 листопада 2022р.!
Вступ БЕЗ ІСПИТІВ - лише за мотиваційним листом!

Тел. +38(066)227-46-60 (Viber, Telegram); +38(044) 249-25-91

Методи викладання Англійської мови

10:23, 07-09-2022

Впродовж історії викладання мов, чисельна кількість різноманітних підходів та методологій  були випробувані  та перевірені як ті, які виявилися більш популярними та ефективнішими ніж інші. Було б доречно ознайомитися з ними.

Прямий метод

Цей метод викладання також відомий як Природній метод. Основна ідея цього методу полягає у тому, що Прямий метод використовує виключно мову, яку намагаються опанувати студенти. Основний фокус це навичка говоріння, якої навчають через повторюване тренування. Граматика викладається використовуючи індуктивний метод- студенти намагаються вивести правило з усної презентації викладача. На сьогоднішній день популярними формами Прямого методу є метод Калана та метод Берлітца.

Перекладний граматичний метод

Цей метод викладання це складна граматика та багато перекладу. Це традиційний або класичний метод вивчення мови і все ще є загально вживаним у вивченні деяких мов. Основна ідея методу полягає у вивченні студентами граматичних правил таким чином, щоб вони були    у змозі перекладати чисельні речення. Це стане у нагоді студентам, які бажають опановувати літературу більш ґрунтовно.

Аудіо-лінгвальний метод

Цей метод, проте, відомий як Новий ключовий або Армійський метод, що базується на біхевіорестичній теорії, що можна вивчати речі постійним підкріпленням. Він відноситься до Прямого  методу у якості його попередника т використовує виключно мову вичення. Найбільша різниця між  Аудіолінгвальним та Прямим методом полягає у фокусі його викладання. Прямий метод спрямований на викладання словникового запасу , тоді як Аудіолінгвльний на викладання специфічної граматики.

Структурний підхід

Цей метод цілком про структури. Ідея полягає у тому, що будь-яка мова складається з комплексу граматичних правил. Ці правила, відповідно до цього підходу, потребують, щоб їх вивчили у специфічному порядку, наприклад, логічно навчити дієслово «to be» перш ніж навчати present continuous,у якому вимагається  використання допоміжного дієслова «to be».

Сугестопедія

Це – біхевіорестична теорія і відноситься до псевдонауки. Цей метод полягає в основному на віру студентів щодо ефективності методу. Ця теорія має на меті запропонувати студентам різноманітний вибір, який, у свою чергу, допомагає їм стати більш відповідальними у їх навчанні. Цей метод покладається багато на атмосферу та фізичне оточення класу. Важливим є те, що всі студенти почуваються однаково зручно та впевнено. Коли викладачі навчаються застосовувати метод сугестопедії , застосовується багато музики та предметів мистецтва. Кожен урок Сугестопедії має три різні фази: 1 Дешифрування 2 Концертна сесія  3. Розробка.

Загально фізична респонсивність

Цей метод відомий як TPR, в основі якого ідея « навчання засобом дії». Початківці навчяться англійської мови через серії команд, на кшталт « Встати», « відкрити книги», «Зачинити/відчинити двері», « Підійти до вікна та відчинити його» тощо. З цим методом найважливішим є навичка сприйняття на слух а все решта природньо послідує  згодом.  

Комунікативне навчання мови (СLT)

Ідея підходу полягає у тому, щоб допомогти студентам розмовляти більш ефективно та правильно у реалістичних ситуаціях, у яких вони можуть опинитися. Цей вид викладання включає фокусування на важливі функції,  такі як пропозиція, подяка, запрошення, скарги та запит та відповідь щодо напрямку руху тощо.

Мовчазний спосіб

Основний акцент на автономності студента. Основним у цьому методі є те, що викладач дуже мало говорить, щоб студент міг тримати контроль свого навчання. Великий акцент робиться на вимові і великий сегмент уроку фокусується саме на цьому.  Цей метод слідує структурованому навчальному плану та граматиці, словниковому запасу та вимові, постійно відпрацьовуючи та підкріплюючи вивчене. Викладач оцінює студентів ретельно спостерігаючи та навіть може відпасти потреба у проведенні формальних тестів, так як студенти заохочені виправляти власні  помилки у мові.

Вивчення мови громади

Цей, можливо, один з методів навчання англійської мови , у якому студенти почуваються найбільш захищеними так як величезний акцент робиться на відносинах та зв’язок між студентом та викладачем. На відміну від багатьох інших методів та підходів викладання англійської мови як другої , багато М1(L1) (рідна мова) використовується для цілей перекладу.

Вивчення мови основане на завданні.

Основна ціль цього підходу у вивченні – виконання завдання. Зазвичай, релевантні та цікаві завдання задаються викладачем, і від студентів очікується, що виходячи з їх попереднього знання мови, вони впораються із завданням з найменшою кількістю можливих помилок.

Лексичний метод

Цей метод або підхід оснований на комп’ютерних науках, які попередньо ідентифікували зазвичай найбільш застосовувані  слова. Цей підхід у викладанні фокусується на надбанні словникового запасу та викладанні лексичних пластів у порядку їх частотності та використання. Викладачі лексичного підходу роблять значний акцент на аутентичних матеріалах та  реалістичних сценаріях для більш цінного вивчення.

Виконано старшим викладачем кафедри Англійської мови, ДУТ, П.М.Прокопенко

Читайте також
Переглядів: 404