XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:

Cоціальна відповідальність бізнесу: вчимося запроваджувати ініціативи

12:22, 05-12-2022

Інноваційний зміст навчання, який реалізується за бакалаврською програмою «Економіка підприємств ІТ-бізнесу», передбачає вивчення найактуальніших дисциплін, які відповідають реаліям сучасного середовища.

Так, студенти спеціальності «Економіка» вже на другому курсі навчаються запровадженню соціальної відповідальності. Як можливі майбутні менеджери та керівники організацій вони мають дбати і покращувати соціум, в якому живуть, приділяти увагу людським цінностям, захищати довкілля.

За даними багатьох досліджень бізнес із соціальною відповідальністю стає більш цікавим для роботодавців і фахівців. Це підіймає рівень лояльності працівників, відповідно зменшує відтік персоналу, такі ініціативи впливають на користувачів послуг та покупців товарів.


Протягом курсу студенти вчаться розписувати ініціативу, використовуючи сучасні інструменти та методології. Заповнюють канву бізнес-моделі, знайомляться з концепцією для запуску і тестування ідей «Minimum viable product», визначенню та комунікації зі стейкхолдерами, використанню інструментів маркетингу та зв’язків із громадськістю.

Під час лекцій розглядаються та аналізуються кейси, як українських так і світових компаній, що робить навчання бізнес орієнтовним, та враховує сучасні тенденції цифрового світу.

Обговорення ідей та практичні роботи зі створення та аналізу  програм чи ініціатив соціальної відповідальності дають студентам гарне підґрунтя та готують їх до активної участі в створенні, ініціації чи розвитку програм соціальної відповідальності з використанням найсучасніших практик та інструментів. Це робить майбутніх економістів затребуваними і конкурентно-спроможними на ринку праці.

Чому важлива соціальна відповідальність? Наведемо кілька цифр:

  • 77% відсотків споживачів мотивовані робити покупки у компаній, які прагнуть зробити світ кращим
  • 73% інвесторів стверджують, що зусилля, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища та суспільства, впливають на їхні інвестиційні рішення.
  • 41% інвесторів-міленіалів докладають значних зусиль для розуміння практик КСВ компанії, у порівнянні з 27 відсотками представників покоління Х та 16 відсотками бебі-бумерів.
  • 25% споживачів та 22 відсотки інвесторів вказують на політику "нульової толерантності" до компаній, які застосовують сумнівні практики на етичному фронті. 
  • 54% споживачів стверджують, що припинили купувати товари у компанії через її публічну позицію з того чи іншого питання, а 48% інвесторів вирішили не інвестувати в компанію з тієї ж причини. 38% інвесторів пішли далі і позбулися акцій.
  • 91% опитаних працівників заявили, що мета їхньої компанії дає їм відчуття, що вони знаходяться в правильному місці в умовах глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19 та економічна невизначеність.

До зустрічі на заняттях, шановні студенти!

Читайте також
Переглядів: 298