XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Як побудувати кар’єру маркетолога. Запрошуємо на гостьову лекцію.

16:35, 08-12-2022

Кафедра маркетингу запрошує студентів спеціальності «Маркетинг» та всіх охочих на гостьову лекцію-дискусію Марини Лео – партнера інвестиційно-девелоперської компанії DEOL Partners CEO Senator Apartments.

На лекції-дискусії буде розглянуто  питання:

ЯК ПОБУДУВАТИ КАР’ЄРУ МАРКЕТОЛОГА.


За найкраще питання студента до спікера – подарунок.

Реєструйся на гостьову лекцію та залишай своє питання:

https://forms.gle/PFWNu91ouZRH4WSq7


Лекція-дискусія відбудеться 12 грудня о 09.45 год. за київським часом.

https://us05web.zoom.us/j/85295656494?pwd=bGRGaXJYLzNNZ21vSDRIT3JEYS9Mdz09   

Ідентифікатор конференції: 852 9565 6494

Код доступу: 2022


Завідувач кафедри маркетингу Олена Володимирівна Виноградова.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 385