XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вступ 2024: Загальні характеристики ЄВІ до магістратури у 2023 році

14:46, 15-05-2023

Зміст тесту визначено Програмою тесту загальної навчальної компетентності Єдиного фахового вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 11 лютого 2022 року No 158.

Загальна кількість завдань тесту - 33.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 75 хвилин.

Тест має два блоки.

Блок «Вербально-комунікативний компонент» містить 18 завдань.

Блок «Логіко-аналітичний компонент» містить 15 завдань.

Тест містить завдання двох форм:

Завдання на заповнення пропусків у мікротекстах (1-10).

У завданнях запропоновано доповнити речення в мікротексті словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (11-33).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на заповнення пропусків у мікротексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 33.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань блоку - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Task 1 та Task 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Task 3 та Task 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Task 1: No 1—6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Task 2: No 7-11).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Task 3: No 12-21, Task 4: No 22-30). У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,

якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.  

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З ІСПАНСЬКОЇ МОВИ

ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

  Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Tarea 1 та Tarea 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Tarea 3 та Tarea 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Tarea 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

 Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Tarea 2: No 7-11). Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Tarea 3: No 12-21, Tarea 4: No 22-30). У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Aufgabe 1 та Aufgabe 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Aufgabe 3 та Aufgabe 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм:

Завдання на встановлення відповідності (Aufgabe 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Aufgabe 2: No 7–11). Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Aufgabe 3: No 12-21, Aufgabe 4: No 22-30).

У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,

якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року No 411.

Загальна кількість завдань тесту - 30.

На виконання завдань тесту відведено орієнтовно 45 хвилин.

Тест має дві частини

Частина «Читання» (Exercice 1 та Exercice 2) містить 11 завдань різних форм. Частина «Використання мови» (Exercice 3 та Exercice 4) містить 19 завдань.

Тест містить завдання трьох форм: 

Завдання на встановлення відповідності (Exercice 1: No 1-6).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів/частин текстів з наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування встановив / встановила відповідність, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Exercice 2: No 7-11).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

 

Завдання на заповнення пропусків у тексті (Exercice 3: No 12-21, Exercice 4: No 22-30).

У завданнях запропоновано доповнити речення в тексті словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила відповідь, а також підтвердив / підтвердила свій вибір.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді на завдання не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

 

Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал,якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 30.

Читайте також
Переглядів: 1 466