XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

«УНІВЕРСИТЕТСЬКА АВТОНОМІЯ: БАЛАНС МІЖ ДЕРЖАВНИМ РЕГУЛЮВАННЯМ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОЮ НЕЗАЛЕЖНІСТЮ»: участь кафедри публічного управління та адміністрування у круглому столі

13:00, 19-05-2023

18 травня 2023 року в рамках реалізації Модуля «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України» (програма «Еразмус+: Жан Моне») відбувся круглий стіл «Університетська автономія: баланс між державним регулюванням та відповідальною незалежністю», в якому взяли участь викладачі та студенти кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Зокрема, представниками кафедри було запропоновано такі теми:

  • МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ VS АВТОНОМІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ (С. Петькун, к.філос.н., доц., завідувач кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • ЯКІСТЬ МЕРЕЖЕВОЇ ОСВІТНЬОЇ РЕАЛЬНОСТІ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ АВТОНОМІЇ (С. Вовк, д.держ.упр., доц., професор кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ СТУДЕНТСЬКОЇ ІНІЦІАТИВИ (О. Ігнатенко, д.держ.упр., доц., професор кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • ЦІННОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДЕМОКРАТІЇ ЯК БАЗИС СТАНОВЛЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ АВТОНОМІЇ (Г. Калінічева, член проєктної групи, к.і.н., доц., професор кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • ЦІННІСНИЙ ВИМІР АВТОРИТЕТУ КЕРІВНИЦТВА В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ АВТОНОМІЇ (Т. Новаченко, д.держ.упр., доц., професор кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • РЕАЛІЗАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ АВТОНОМІЇ В УКРАЇНІ: ФЕНОМЕН КОМУНІКАЦІЇ (Г. Орендарчук, к.філос.н., доц., доцент кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • НЕТОКРАТИЧНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ ВИМІР (Л. Стороженко, к.філол.н., доц., доцент кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • УНІВЕРСИТЕТСЬКІ АЛЬЯНСИ ЯК СКЛАДОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ АВТОНОМІЇ У ВОЄННИХ ТА ПІСЛЯВОЄННИХ УМОВАХ: УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ (Т. Ярошовець, к.філос.н., доцент кафедри публічного управління та адміністрування ДУТ)
  • РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: РОЛЬ ДЕРЖАВИ ТА АВТОНОМНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ (В. Доробалюк, здобувач освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • УДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД (Н. Коваш, здобувач освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА САМОВРЯДУВАННЯ (В. Стороженко, здобувач освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • УНІВЕРСИТЕТСЬКА АВТОНОМІЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКА ПРАКТИКА (Ю. Давидюк, К. Кутишенко, здобувачі освітнього ступеня «бакалавр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • РОЗБУДОВА ЦИФРОВОЇ ДЕРЖАВИ В ЕСТОНІЇ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД ДЕМОКРАТІЇ ДЛЯ УКРАЇНИ (С. Гаценко, В. Даценко, здобувачі освітнього ступеня «бакалавр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ДАНІЇ: ШЛЯХ ВІД ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ДО УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ АВТОНОМІЇ (А. Маріянчук, Д. Дмитро, здобувачі освітнього ступеня «бакалавр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)
  • АКАДЕМІЧНА АВТОНОМІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ (А. Семенюта, А. Олещук, здобувачі освітнього ступеня «бакалавр», спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» ДУТ)

Зазначена тематика, звичайно, охоплює не увесь спектр проблем функціонування університетської автономії, однак сподіваємося, що порушені питання сприятимуть оптимізації розвитку демократичних цінностей у вищій освіті.

Переглядів: 745