XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ 2022: Умови вступу до ЗВО в 2022 році

18:24, 04-04-2022

1 квітня, під час онлайн-брифінгу щодо вступної кампанії в 2022 році, було надано роз'яснення щодо цьогорічної вступної кампанії. Цьогорічна кампанія не буде схожа на попердню, адже необхідно врахувати всі умови та обмеження воєнного часу. Утім, МОН робить усе можливе, аби вступна кампанія відбулася, хоча й в дещо незвичному вигляді.

Так, міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет зазначив, що, на жаль, провести ЗНО, ЄВІ та ЄФВВ у традиційному форматі наразі неможливо. Також очільник МОН визначив зміни до вступної кампанії у 2022 році.

УМОВИ ВСТУПУ НА БАКАЛАВРАТ

У разі вступу до закладів вищої освіти на основі повної середньої освіти необхідно:

  • для курсантів – чинні правила прийому закладу;
  • на спеціальності з творчим конкурсом – творчий конкурс;
  • інші спеціальності на бюджет, а також спеціальність 035 (крім української та кримськотатарської мови і літератури, фольклористики), спеціальності з галузей знань 05, 06, 07, 08, 22, 24, 28, 29 за контрактом – національний мультипредметний тест;
  • інші контрактні спеціальності (крім спеціальності з галузей знань 05, 06, 07, 08, 22, 24, 28, 29) – мотиваційний лист.

У випадку вступу на бюджет мотиваційний лист допоможе створити рейтинги вступників із однаковим конкурсним балом. А  якщо ж говорити про вступ на контракт, то тут мотиваційний лист узагалі може бути основою для рейтингування.

Для вступників розроблять Національний мультипредметний тест з трьох предметів:

  • української мови (програма підготовки з української мови https://testportal.gov.ua/programe/)
  • математики (програма підготовки з математики https://testportal.gov.ua/progmath/),
  • історії України (програма підготовки з історії України https://testportal.gov.ua/progist/).

Завдань з української літератури не буде. Всього завдань 60.

Його презентують у червні, а проведення національного мультипредметного тесту планується у липні.

Національний мультипредметний тест проводитиметься офлайн – так само, як минулі роки.

Випускники повинні будуть прийти до визначеного в районі місця проживання (або тимчасового перебування) центру тестування і скласти іспит. Враховуючи воєнний стан в країні і високу ймовірність повітряних тривог у різних регіонах, тестування не буде проводитися в один день і в один час.

Якщо під час тестування розпочнеться повітряна тривога, то проведення мультипредметного іспиту призупинять, а його учасники мають перейти у безпечне місце.

Майбутні вступники матимуть на проходження тесту мінімум 10 днів (без урахуванням можливої додаткової сесії), розповів голова профільного комітету ВР Сергій Бабак.

Щоразу варіанти завдань будуть різними, аби забезпечити прозорість результатів.

Оцінка буде відповідати чинним програмам ЗНО і результат кожного зі складників тесту буде подаватися у тестових балах, а також за шкалою 100 – 200.


Абітурієнти, які планують вступати до університетів у 2022 році, повинні обов'язково зареєструватися, аби мати змогу скласти національний мультипредметний тест. 

Зокрема, необхідно створити реєстраційну картку та віддати її керівнику закладу освіти або надіслали до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

Реєстрація триває до 9 квітня. Створити реєстраційну картку можна за посиланням

Діють сертифікати ЗНО 2019, 2020, 2021 років за тими ж правилами для вступу до ВНЗ.

Середній бал атестату, результати олімпіад та конкурсів враховувати не будуть.

Наразі офіційної інформації про те, хто з абітурієнтів матиме право на зарахування до університетів за квотами – немає.

Готується постанова Кабінету Міністрів України  щодо обсягів державного замовлення.

Також анонсовано повернення грошей за пробне ЗНО та перерозподіл квот на державне замовлення.

Залишаться коефіцієнти: галузевий та сільський, а щодо регіонального — у зв’язку з останніми подіями у країні будуть вноситися зміни.

 

Для вступу до закладів вищої освіти на основі молодшого спеціаліста необхідно:

  • або дві предметні оцінки ЗНО 2019-2021 років,
  • або Національний мультипредметний тест 2022 року.

Під час вступу на бакалаврат потрібно подавати:

  • результати національного мультипредметного тесту;
  • мотиваційний лист;
  • заяву.

Подання документів, співбесіди, творчі конкурси, фахові іспити і підтвердження місця навчання зможуть відбуватися з будь-якої точки світу.

Порогові бали при вступі на різні спеціальності: 

  • для вступу на основі загальної середньої освіти (державне замовлення) – не менше за 125;
  • для спеціальностей галузей право (08), публічне управління, адміністрування (28), міжнародні відносини (29) – 140 балів.

 

УМОВИ ВСТУПУ В МАГІСТРАТУРУ

Також нові зміни передбачають магістерський комплексний тест (іноземна мова та право) для вступу на магістратуру за спеціальностями «Право та Міжнародне право», і магістерський тест навчальної компетентності в разі вступу до магістратури на деякі спеціальності.

Зокрема, для вступу на магістратуру на підставі бакалаврату необхідно:

  • для курсантів – чинні правила прийому;
  • на спеціальності «Право» та «Міжнародне право» – магістерський комплексний тест;
  • на спеціальності галузей знань 05, 06, 07, 28, 29 (крім «Міжнародне право») – магістерський тест навчальної компетентності та фаховий іспит за спеціальністю в закладі освіти;
  • інші спеціальності – іспит за спеціальністю в закладі освіти на бюджетні місця та мотиваційний лист на контрактні місця.

 

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 20 101