XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ПЕРЕВАГИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 281 «Публічне управління та адміністрування» у Державному університеті телекомунікацій

15:31, 10-08-2022

Шановний абітурієнте!

Освітня програма спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» у Державному університеті телекомунікацій має три освітніх рівні: бакалаврський, магістерський, освітньо-науковий.

Ставши студентом кафедри публічного управління та адміністрування, ТИ:

  • станеш сучасним лідером, який керує змінами в управлінні та адмініструванні на різних рівнях;
  • опануєш інструментарієм практичного публічного управління та адміністрування за сучасними методами та технологіями;
  • здобудеш необхідні знання та навички для розв’язання комплексних проблем публічного управління та адміністрування;
  • підвищиш свої знання й зробиш кар’єрний крок завдяки підвищенню власної ефективності.

Якщо ТИ хочеш розвивати свою компанію чи бізнес, стати сучасним лідером, який керує змінами в Україні – викладачі кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій допоможуть тобі у цьому, адже вони мають міжнародне визнання. Професорсько-викладацький склад кафедри працює за сучасними міжнародними стандартами і навчальними програмами, сформованими за класичними засадами та новітніми трендами розвитку публічного управління та адміністрування, що дає можливість здобувачам отримати знання та обрати практичний підхід у вирішенні нагальних питань галузі.

Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» у Державному університеті телекомунікацій формує інноваційно-орієнтованих фахівців, пропонуючи структурно-логічний підхід до управління.

Шановний абітурієнте!

Вибір за ТОБОЮ – нехай він буде правильним!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 286