XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вступ 2024: Майбутнім магістрантам спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»: інноваційна освітньо-професійна програма вже чекає на ВАС

11:55, 07-11-2022

Як відомо, мотиваційною привабливістю для вступу у той чи інший навчальний заклад вищої освіти постає якість підготовки фахівців – їх компетентність, самодостатність, конкурентноспроможність на ринку праці не тільки в Україні, а й за кордоном.

Для більшості провідних університетів світу, зокрема й Державного університету телекомунікацій, основним видом діяльності є підготовка магістрів. Відповідно перед кафедрою публічного управління та адміністрування постало завдання впровадження інноваційної моделі підготовки сучасних публічних управлінців, які здатні забезпечити життєдіяльність та розвиток громадянського суспільства, системну цілісність його компонентів, координацію, узгодженість та взаємодію.

Окреслена модель відтворена в оновленій магістерській освітньо-професійній програмі, комплекс навчальних дисциплін якої поєднує освітню, науково-дослідницьку та проєктну складові  – це «Публічне адміністрування об’єднаними територіальними громадами», «Державна політика та цифровий розвиток», «Стратегічне управління та стратегічні комунікації в публічній сфері», «Управління проєктами та програмами у публічній сфері», науково-дослідна та науково-педагогічна практики тощо.

Цілісний обсяг програми спрямований на забезпечення набуття магістрантами загальних і спеціальних (фахових) компетентностей за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» та отримання низки програмних результатів зокрема:

  • уміти визначати та розв’язувати складні завдання та проблеми у сфері публічного управління;
  • працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо;
  • вміти розробляти та управляти проєктами;
  • організовувати діяльність та представляти органи державної влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств/установ/організацій різних форм власності, налагоджувати комунікацію, соціальну взаємодію, попереджати та розв’язувати конфлікти;
  • знати та креативно вміти застосовувати сучасні підходи, методи, моделі, цифрові технології у процесі наукових досліджень та розв’язання множинних проблем і задач публічного управління та адміністрування тощо.

Тож, констатуємо, що впровадження розробленої освітньо-професійної програми магістерського рівня та її гнучке освоєння відповідає Стратегії розвитку Державного університету телекомунікацій. В університеті створені сприятливі умови для творчого тандему високопрофесійного професорсько-викладацького складу кафедри публічного управління та адміністрування з якісним контингентом магістрантів, з можливістю використання в освітньому процесі обладнання останнього покоління – сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів, що цілісно відкриває інноваційне «вікно можливостей» для майбутніх магістрів публічного управління та адміністрування.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 316