XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Веб-сайти, як допоміжні засоби для кращого розуміння тексту під час аудіювання при вивченнi англійської мови онлайн

15:17, 14-04-2022

На думку вчених, існує пряма залежність між думками співрозмовників та процесом аудіювання, який може вплинути на інтерпретацію інформації. Вважається також, що вміння аудіювання є високо інтегрованими і впливають на формування навичок та вмінь інших видів мовленнєвої діяльності. Проте, студенти часто нехтують аудіюванням пояснюючи це відсутністю середовища для спілкування й можливості сприйняття мовлення на слух, оскільки вони живуть в країні, де англійська чи інша іноземна мови не є основними. Зарадити цьому можна створивши іншомовне комунікативне середовище за допомогою Інтернету та нових інформаційно комунікаційних технологій.

Найчастіше студенти використовували стенограми, якими можна було швидко скористатися за вимогою, натиснувши на вкладку браузера, та зворотний зв’язок, який показував правильні відповіді у завданнях до тексту.

Описуючи веб-сайти, ми ставили собі за мету допомогти викладачам розібратися на що потрібно у першу чергу звертати увагу вибираючи той чи інший ресурс, адже їх існує дуже багато і кількість їх швидко зростає. Наприклад:

  • «ESL Lab» – це Інтернет-сайт, який надає безкоштовні матеріали для прослуховування. У розділі “General Listening Quizzes” можна побачити, що матеріали класифікуються за рівнем складності, тому їх можна використовувати у групах з різним рівнем знань.
  • YouTube, на якому розміщено безліч пісень і який пропонує різні варіанти засобів допомоги: відеоролик з одночасною демонстрацією тексту пісні, що полегшує розуміння почутого; текст пісні у супроводі мелодії, що дозволяє студентам озвучувати і відтворювати слова пісні, тренуючись у промовлянні, список слів з перекладом і граматичними поясненнями, музичні відео.
  • “Videonot.es” - цей веб-сайт можна підключити до додатку GoogleDrive, куди студент завантажить відео ролик, та відтворити його так само, як і в  YouTube.
  • Voki – це інструмент для створення «розмовляючого» персонажу, за допомогою якого викладач може самостійно озвучувати необхідні тексти і пропонувати студентам для прослуховування, презентувати проекти або давати завдання, коментарі до виконаної роботи та її оцінювання. Студенти можуть самостійно створювати свої «розмовляючі персонажі» для різноманітних проектів.
  • Blabberize – інтерактивний інструмент, який перетворює завантажені в Інтернет фото у відео ролики, змушуючи зображених персонажів розмовляти, приводячи в рух їх риси обличчя в такт мовлення. За його допомогою можна озвучувати тексти, презентувати проекти або давати завдання, коментарі до виконаної роботи.
  • Xtranormal дозволяє створювати мультфільми, діалоги, монологи. Це інтерактивний інструмент, що дає простір для творчості креативним викладачам та студентам в інсценуванні постанов.
  • ESLvideo.com надає пісні, оповідання для аудіювання, тести та інші ресурси для студентів і викладачів, які вивчають англійську мову як іноземну. Цей сайт користується особливим попитом серед студентів оскільки на ньому можна знайти тексти улюблених пісень.

Обираючи той чи інший ресурс для використання,викладач має в першу чергу звернути увагу на наявність чи відсутність певних засобів допомоги на сторінках веб-сайту та ступінь їх доступності, вправ з розвитку усного і писемного мовлення.
 

Науково-методичне повідомлення підготувала
ст. викладач Романюк Ж.Г.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 386