XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Шановні студенти, любі наші маркетологи!

21:18, 28-02-2022

Шановні студенти, любі наші маркетологи!

Зараз в нашій країні дуже складна ситуація. Прошу вас пам’ятати, що ви не одні, у вас є ми – ваші викладачі, куратори, у вас є батьки, ваші близькі, ваші товариші, одногрупники. Підтримуйте один одного, не забувайте поцікавитися життям і здоров’ям, оказуйте  психологічну підтримку.

Я вірю, що всі ці страшні часи залишаться лише у спогадах. Ми з вами повернемося до аудиторій і на наші заняття. Будемо ще більше цінувати життя, дружні стосунки, теплі обійми, добрі слова.

Якщо виникають проблеми, є питання – прошу, звертайтеся до своїх кураторів або до мене особисто!

Стосовно відновлення занять –МОН України рекомендовано двотижневі канікули – до 9 березня.

Всім бажаю миру!

З повагою до кожного, Виноградова Олена Володимирівна.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 945