XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Бажаєш йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства? Не втрачай свій шанс – обирай маркетинг!

15:41, 25-03-2022

Сьогодні, у час великих випробувань нашої країни, держава створює нові соціально-економічні умови для громадян та бізнесу. У тому числі - доступність вищої освіти для всіх громадян України незалежно від місця їх перебування.

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет наголосив, що завдяки цифровізації будуть створені максимально безпечні умови для учасників вступної кампанії, а під час офлайн процедур будуть максимально дотримані безпекові протоколи. 24 березня 2022 року, ВРУ ухвалила законопроєкт №7132, яким дозволено одноразову зміну алгоритмів вступу до університетів та складання ДПА.

Шановні абітурієнти, ви маєте можливість обрати спеціальність, яка вам до душі, яка гарантує вам забезпечене майбутнє та впевненість у затребуваності ваших компетенцій роботодавцями як в Україні, так і за кордоном.

Підготовка фахівців з маркетингу на кафедрі маркетингу  Державного університету телекомунікацій – це:

  • диплом державного ВНЗ, визнаного світовим товариством у галузі телекомунікацій;
  • гарантія працевлаштування (у т.ч. в міжнародних компаніях);
  • інноваційний практико-орієнтований зміст навчання;
  • високопрофесійні, креативні викладачі;
  • отримання сертифікатів  відомих компаній в сфері ІТ та маркетингу;
  • новітні лабораторії, сучасна матеріально-технічна база;
  • якісна англомовна підготовка;
  • надання навичок професійної роботи з ІТ-технологіями, кібербезпеки, ведення бізнесу, електронного документообігу, саморозвитку та роботи в команді;
  • повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін;

Наша кафедра здійснює сучасну практичну підготовку висококваліфікованих спеціалістів за спеціальністю «Маркетинг» на рівні бакалавра та магістра.

Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – на відмінну від інших навчальних закладів, Ви, отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій: «Інтернет-маркетинг»,  «SMM-маркетинг», «Lateral- маркетинг», «Digital  маркетинг», «Event-маркетинг», «Neuro-маркетинг», «Viral-маркетинг», «Inbound маркетинг»  тощо.  Тут ви можете показати весь свій креатив та здібності, тому що маркетолог-фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки, вивчає їх рекламні проекти і думку споживачів. У завдання маркетолога входить аналітична робота - він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару.

Вас чекає інтерактивне навчання, цікаві заходи  та чудове студентське життя!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 818