XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ 2022: Бажаєш отримати знання та навички в сфері діджитал-маркетингу? Поступай на спеціальність «Маркетинг» у ДУТ!

15:07, 08-05-2022

В умовах складної економічної ситуації і в Україні, і в усьому світі, необхідно обирати професії, які є найбільш адаптованими до невизначеності, та при цьому є надійним джерелом стабільних високих прибутків.

Однією з таких  - є професія діджитал-маркетолога, яка  дуже затребувана не лише в Україні, а й у всьому світі.  

Саме діджитал-маркетолог може працювати он-лайн, знаходячись у будь-якій країні, з однією чи одразу кількома компаніями.   

Щодо заробітної плати - за даними порталу Indeed, заробітна плата діджитал-маркетолога у США в середньому дорівнює  $61 321 на рік (приблизно $5 110 на місяць).

А портал Glassdoor відзначає середню зарплату діджитал-маркетолога у розмірі $123 899 на рік (приблизно $10 324 на місяць).

В Україні згідно з дослідженням Serpstat, інтернет-маркетолог заробляє у Києві в середньому $990 (приблизно 28 000 грн).

При цьому набір компетенцій діджитал-маркетолога однаковий для вимог компаній у будь-якій країні. І саме такі навички готові Вам надати висококваліфіковані викладачі на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій під час вивчення спеціальних дисциплін: Сучасні види маркетингу, Контент-маркетинг, Інтернет-маркетинг, Електронний бізнес, Маркетинг у соціальних мережах, Соціально-відповідальний маркетинг, Маркетинговий бізнес-аналіз, Маркетингові дослідження,  CRM системи в маркетингу, Інсайт маркетингової активності  тощо.

Додатковий бонус – вивчення англійської мови на рівні Upper-Intermediate, що є необхідною умовою працевлаштування в міжнародну компанію та дозволить Вам постійно бути у курсі всіх новин і трендів маркетингу.

Шановні абітурієнти!

Надаємо допомогу абітурієнтам по питанням вступу у 2022 році до Державного університету телекомунікацій

Детальніше

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 867