XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Кафедра маркетингу щиро вітає випускників спеціальності «Маркетинг»!

07:53, 01-07-2022

Випускники-маркетологи цього року - це особлива гордість кафедри, яких ми впевнено можемо називати гідними фахівцями своєї справи та справжніми патріотами нашої прекрасної України. Кілька років тому ви закінчили школу і постали перед вибором вузу і спеціальності. І прийняли вірне рішення на користь сучасної освіти за престижною і перспективною спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій!

Колектив кафедри маркетингу щиро вдячний вам за ваше прагнення до знань, за активну участь у   житті університету та кафедри, за старанність і людяність, за можливість пишатися вами! Ви проявили себе як найкращий приклад молоді, яку неможливо зламати і, незважаючи на складну ситуацію, змогли блискуче захистити свої кваліфікаційні роботи і навіть з відзнакою. 

Тож вітаємо випускників – маркетологів  з отриманням дипломів і бажаємо реалізації задумів, наснаги, нових творчих звершень, мудрих рішень і дій, високих професійних досягнень та впевненості у своїх силах!

Хай ваша дорога життя буде цікавою, сповненою неймовірних відкриттів, а  особисті надбання та таланти – допоможуть впевнено досягати нових вершин.

Бажаємо особливого натхнення та наполегливості, бо від нас всіх залежить майбутнє нашої держави, тому важливо продовжувати працювати, навчатися та спільно рухатися до нашої Перемоги!

Фотографії

Шановні абітурієнти!

Надаємо допомогу абітурієнтам по питанням вступу у 2022 році до Державного університету телекомунікацій

Детальніше

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 328