XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу запрошує на навчання активну, креативну та ініціативну молодь!

19:16, 23-07-2022

Вступна кампанія — це час, коли в наших абітурієнтів найбільше питань.

І найкраще – почути відповіді на них при зверненні до Приймальної комісії університету.

Тож пропонуємо тим, хто знаходиться у Києві, чи може приїхати до нас в університет, де ми допоможемо:

  • Створити електронний кабінет.
  • Внести необхідну інформацію.
  • Створити та внести мотиваційний лист.

З 29.07 у Студентському центрі будуть організовані пункти реєстрації.

Питання щодо вступу можна задавати завідувачці кафедри маркетингу Виноградовій Олені Володимирівні за тел 095-85-82-888

З нетерпінням чекаємо на вас, щоб скоріше познайомитися та представити нашу спеціальність і наш університет!

Всім бажаємо успіху!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 752