XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Додатковий набір до магістратури - останній шанс з 08 листопада до 30 листопада 2022р.!
Вступ БЕЗ ІСПИТІВ - лише за мотиваційним листом!

Тел. +38(066)227-46-60 (Viber, Telegram); +38(044) 249-25-91

ВІТАЄМО ПЕРШОКУРСНИКІВ З ПОЧАТКОМ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ У ДРУЖНЬОМУ КОЛЕКТИВІ СТУДЕНТІВ – МАРКЕТОЛОГІВ!

18:51, 20-09-2022

Колектив кафедри Маркетингу від усієї душі вітає дорогих наших студентів з початком нового, яскравого й важливого етапу життя - цікавих відкриттів, нових звершень та перемог у дружній родині маркетологів!

Щиро раді, що ви будете здобувати професію МАРКЕТОЛОГА у стінах Державного Університету Телекомунікацій.

Перед вами відкривається неймовірно яскравий  світ на шляху до професії, де у кожного є шанс стати успішним! Впевнені що ви отримаєте шанс не просто освоїти майбутню спеціальність, але й знайдете нових вірних друзів та нові можливості для втілення ваших мрій.

Пам’ятайте, що саме ВИ є Креативною силою України, саме від ВАШОЇ активності і прагнення до знань залежать рівень і якість вашої освіти і розвиток нашої держави.

Проявляйте себе!

Прагніть яскраво й з користю провести студентські роки!

Кафедра маркетингу бажає всім студентам натхнення для досягнення поставлених життєвих цілей, задоволення від навчання, втілення мрій та ясного мирного неба над головою!

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 555