XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Додатковий набір до магістратури - останній шанс з 08 листопада до 30 листопада 2022р.!
Вступ БЕЗ ІСПИТІВ - лише за мотиваційним листом!

Тел. +38(066)227-46-60 (Viber, Telegram); +38(044) 249-25-91

Вітаємо студентів – маркетологів з міжнародним Днем Студента - святом здійснення мрій, нових знань і цікавих захоплень!

14:23, 17-11-2022

Шановні студенти-маркетологи!

Вітаємо вас з Міжнародним днем студента!

У цей непростий для країни час – час випробувань, час дорослішання, час непростих запитань та відповідей, - ви мужньо підтверджуєте, що на шляху до омріяної професії для вас немає перешкод.  

Бажаємо, щоб кожен день був наповнений новими цілями, впевненими прагненнями, чудовими ідеями та особистими перемогами ! 

Нехай студентськи роки будуть незабутніми та щасливими!

Нехай ваша жага до отриманя знань приведе до омріяної, престижної професії !

Кафедра маркетингу ДУТ

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 461