XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Кафедра маркетингу 13 грудня о 15.15 год. запрошує на гостьову лекцію-дискусію Євгена Єременка - керівника проєкту для бізнесу електронного майданчику Zakupki.prom.ua.

10:37, 12-12-2022

На лекції-дискусії ми розглянемо питання:

Електронний майданчик Zakupki.prom.ua: можливість працювати із закупівлями будь-де та будь-коли.

Електронні закупки для бізнесу: умови тендерів прозорі, пропозиції учасників відкриті, і перемагає саме той, хто пропонує найкращі умови.

Оголошуємо та проводимо тендер на електронному майданчику: майстер-клас у тестовому режимі.

Лекція-дискусія відбудеться 13 грудня о 15.15 год. за київським часом.

https://us05web.zoom.us/j/85295656494?pwd=bGRGaXJYLzNNZ21vSDRIT3JEYS9Mdz09   

Ідентифікатор конференції: 852 9565 6494

Код доступу: 2022

 

Завідувач кафедри маркетингу Олена Володимирівна Виноградова.

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 498