XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Таємниці успішної кар’єри в маркетингу від Марини Лео для студентів - маркетологів

15:11, 14-12-2022

12 грудня 2022 року за сприянням кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій відбулася гостьова лекція-дискусія «Як побудувати кар’єру маркетолога».  


Лекція-дискусію провела Марини Лео – партнер інвестиційно-девелоперської компанії DEOL Partners CEO Senator Apartments.

Лекція викликала значний інтерес у студентів та багато цікавих питань:

  • Чи можна за допомогою сторітелінгу змотивувати людей до покупки?
  • З чого потрібно почати, щоб стати успішним маркетологом?
  • Як розвинути свій особистий бренд?
  • Чому так важко знайти роботу без досвіду?
  • Що є найскладнішим у побудові власного бізнесу?
  • Які найбільші складнощі траплялися на професійному шляху, і як долаються перешкоди?
  • Які основні тенденції потрібно враховувати маркетологам у своєму бізнесі протягом найближчих часу?
  • Як, де, коли почати кар'єру маркетолога? Яка компанія краще: велика/мала, відома/нова? 

За найцікавіше питання до гостьового лектора студентка Марія Заєць отримала фірмовий подарунок від Senator Hotels.

Державний університет телекомунікацій висловлює щиру подяку Марині Лео та інвестиційно-девелоперської компанії DEOL Partners CEO Senator Apartments!  

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 428