XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Гостьова лекція «Digital - як основний канал в боротьбі за увагу клієнта»

12:34, 19-03-2023

«Digital - як основний канал в боротьбі за увагу клієнта» - таку гостьову лекцію прочитала Катерина Кірнесенко – начальник відділу управління брендом «МЕТРО Україна» 17 березня для наших студентів.

Катерина  Кірнесенко розкрила секрет ефективного міксу digital – комунікацій для оптової торговельної компанії. Як дізнались студенти, компанія веде не тільки Facebook і Instagram-акаунти, а й власний YouTube канал з авторськими роликами, креативні проєкти в TikTok. У кожній із соціальних мереж контент унікальний і рідко дублюється. Щоб поліпшити клієнтський досвід, компанія обрала омніканальну модель ведення бізнесу та комунікації, взаємодіє з клієнтами через різні канали, впровадила віртуальну карту клієнта МЕТРО і мобільний застосунок.

Пані Катерина професійно і доступно розповіла про взаємодію із споживачами через соціальні мережі, залучення до цього процесу блогерів – лідерів думок. Cтуденти  дізналися про принципи роботи компанії з інфлюєнсерами та про успішні колаборації бренду з лідерами соцмереж.

Студентів цікавило, як компанія обирає блогерів, як придумує успішні колаборації, генерує рекламний креатив. Вони задавали багато питань щодо організації маркетингу. На всі питання студенти отримали вичерпні відповіді.

На зустрічі був присутній Євген Кирилюк – керівник відділу із залучення талантів METRO Україна, який на прохання студентів розказав як компанія вирощує свої таланти, створює кадровий резерв, про програму стажування для студентів.

Студенти залишились дуже задоволеними. Дякуємо керівнику відділу із залучення талантів METRO Україна Євгену Кирилюку і начальнику відділу управління брендом «МЕТРО Україна» Катерині  Кірнесенко за організацію змістовної лекції для наших студентів і сподіваємось на подальше плідне співробітництво!

Довідково:

METRO Україна - мережа центрів оптової торгівлі, заснована в 2003 році і представлена в 18 найбільших містах: 23 торгівельні центри класичного формату та 3 - смарт формату. Компанія активно розвиває омніканальний формат продажів та є одним з лідерів українського ринку. Деталі на metro.ua

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 127