XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Запрошуємо наших студентів – маркетологів до неформального навчання

18:18, 24-05-2023

24 травня 2023 року на Prozorro відбулася презентація дистанційного курсу «Публічні закупівлі: від теорії до практики», у розробці якого взяла участь доцентка кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій Наталія Ткаченко, яка є експерткою з публічних закупівель.  

30 травня 2023 року на платформі онлайн курсів Prometheus стартують нові сертифіковані дистанційні курси: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності».

На презентації курсів виступили заступниця Міністра економіки Україні Надія Бігун, керівниця експертної групи Генерального департаменту Національного агентства України з питань державної служби Світлана Горбатюк, керівник проєкту Європейського союзу «Підтримка реформи публічних закупівель в Україні» Peter Gjortler, заступниця начальнику Департаменту публічних закупівель Міністерства економіки Україна Тетяна Мішта, міжнародна експертка у сфері публічних закупівель Katerina Velichkova, експерти проєкту ЄС Людмила Черняга та Олександр Шатковський.

Запрошуємо наших студентів до неформального навчання! За результатами успішного проходження дистанційних курсів надається сертифікат.

 

Посилання на реєстрацію на онлайн-курси:

«Публічні закупівлі: від теорії до практики‎»

 

«Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності‎»

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 026