XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Для студентів - маркетологів цікава та корисна лекція-дискусія академіка АЕН України Юлії Коваленко з питань фінансового маркетингу

10:12, 27-05-2023

25 травня 2023 року на запрошення кафедри маркетингу відбулася гостьова лекція-дискусія  доктора економічних наук, академіка Академії економічних наук України, професора, зав. кафедри фінансових ринків та технологій Державного податкового університету Юлії Коваленко з навчальної дисципліни «Фінансовий маркетинг» для студентів 3-го курсу спеціальності «Маркетинг». Модератором виступила доцент кафедри маркетингу Ткаченко Наталія.

Лекція присвячена питанням сучасного стану розвитку фінансового посередництва, механізму функціонування фінансового ринку. Дискутували про те, як робота з емоціями клієнта збільшує продажі фінансових послуг і чому раціональні аргументи для вибору фінансової послуги часто є неефективні. 

Дякуємо Юлії Коваленко за високопрофесійну та позитивно емоційну дискусію зі студентами-маркетологами!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 030