XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чи актуальний напрямок маркетингу в сучасному світі?

20:22, 03-06-2023

Професія маркетолога у сучасних реаліях залишається досить актуальною і важливою в сучасному світі. За останні десятиліття ми можемо спостерігати велику швидкість розвитку технологій, зростання конкуренції на ринку та звичайно зміну споживацької поведінки, а також їх споживчого кошику.

Можна навести кілька аспектів, що підтримують актуальність професії маркетолога у 2023 році, а саме:

  • Розвиток цифрових технологій. Чому це впливає на актуальність

Мережа Інтернет, соціальні мережі, мобільні пристрої та інші технології стали невід’ємною частиною людського повсякденного життя. Більшість споживачів не уявляє свого життя без ранкової кави зі смартфоном у руках, читаючи новини. Маркетолог має вміти використовувати ці канали для просування продуктів та послуг, побудови бренду, залучення цільової аудиторії та аналізу певних даних.

  • Наступним аспектом буде глобалізація ринків.

З розвитком торгівлі та транспортної інфраструктури відбувається зростання світової економічної взаємозалежності. Маркетолог повинен розуміти усі культурні, соціальні та економічні відмінності між різними країнами та розвивати стратегії, що враховують ці особливості.

  • Персоналізація та взаємодія зі споживачами.

Зміни у споживацьких звичках і підвищений рівень конкуренції вимагають від маркетологів зосередитися на індивідуальних потребах та бажаннях клієнтів. Важливо розуміти та аналізувати дані про споживачів, щоб розробляти персоналізовані стратегії маркетингу, які будуть мати ефективну комунікацію із цільовою аудиторією.

  • Творчість та інновації.

В умовах постійних змін і конкуренції маркетологам потрібно бути творчими та інноваційними, адже вони мають розробляти нові ідеї, знаходити нестандартні шляхи просування продуктів та брендів, щоб виділитись на ринку.

Маркетолог – це професія, що дозволяє заробляти!

Зарплати маркетологів в Україні може варіюватись залежно від багатьох різних факторів, таких як рівень досвіду, спеціалізація, розмір компанії та її місце розташування, а також заробіток маркетолога, так і інших робітників звичайно залежить від економічної ситуації в країні.

Можу привести орієнтовані цифри на основі різних джерел та звичайних ринкових умов оплати праці (уточн. цифри можуть змінюватися з часом)

Початковий рівень.

Починаючий маркетолог, що тільки ступив на дорогу до розвитку в цій галузі, його зарплата в Україні коливається  на рівні від 10 000 – 20 000 гривень на місяць.

Середній рівень.

Для маркетолога з певним досвідом і професійними навичками середня зарплата може становити від 20 000 – 40 000 гривень на місяць.

Високий рівень.

Досвідчені маркетологи з лідерською позицією або керівники відділу маркетингу можуть отримувати зарплату від 40 000 гривень і вище.

Важливо враховувати, що цифри орієнтовні та залежать від багатьох факторів.

Узагальнюючи, професія маркетолога залишається актуальною через постійні зміни в технологіях, ринковому середовищі та споживчих звичках, слідкуючи за цим сучасні маркетологи розвиваються, стають кращими з кожним днем і створюють умови як для себе так і для споживачів.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 975