XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Науковці кафедри маркетингу прийняли участь у конференції ННІМП

09:47, 21-12-2016

20 грудня 2016 року Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій проводив Науково-практичну конференцію «Актуальні проблеми управління та економічного розвитку в умовах інформатизації суспільства».

У конференції прийняли участь викладачі всіх кафедр інституту та гості з інших вузів України.

Конференція проходила за напрямами:

  • Секція 1. Економіка та управління підприємствами
  • Секція 2. Економіка та управління національним господарством
  • Секція 3. Інформаційні інновації у документно-аналітичній сфері

Пленарне засідання відкрив проректор ДУТ, к.т.н. Вьюнік О.В., який щиро  привітав учасників конференції.

Напутні слова науковцям проголосив директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва к.т.н. Федюнін С.А.  

З побажаннями плідної наукової роботи виступила завідувач кафедри менеджменту д.е.н., професор Гудзь Олена Євгенівна.

Відкривала пленарне засідання доповідь завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О. В. на тему «Проблеми розвитку телекомунікаційної галузі України».

У виступі Виноградова окреслила актуальність комплексного  дослідження проблем розвитку телекомунікаційної галузі України на мікро-, мезо, макро- та мегарівнях, подала характеристику кожного з цих аспектів, запропонувала шляхи подолання перешкод розвитку телекомунікаційної галузі держави.

Свої доповіді на конференцію підготували всі викладачі кафедри маркетингу:

  • Дрокіна Н.І. Інструменти social media marketing в сучасній практиці підприємства
  • Дарчук В.Г., Пілігрім К.І. Критерії розвитку мотивації персоналу підприємства
  • Євтушенко Н.О. Роль консалтингу в інноваційному розвитку підприємств
  • Плахотнікова Л.О. Проблеми виходу українських підприємств на європейський ринок в умовах інформатизації суспільства
  • Крижко О.В. Формування інформаційних систем в управлінні на основі структурного підходу.

Проведення наукової конференції сприяло популяризації отриманих наукових результатів, активізації нових напрямків дослідження, стимулюванню одержання нових наукових результатів, організації діалогу та фахової дискусії науковців.

Фотографії

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 191