XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

СТАРТ-АП: ДОСВІД УСПІХУ

13:17, 09-04-2017

6-7 квітня 2017 року в Києві в рамках Українсько-Польських днів освіти, науки і інновацій відбувся Форум ректорів вищих технічних навчальних закладів України та Республіки Польща.

У цьому Форумі приймав участь ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко.  На Форумі обговорювалися актуальні проблеми інтеграції освіти, науки та інновацій в контексті поглиблення інтернаціоналізації системи вищої технічної освіти України через розширення співпраці вищих технічних навчальних закладів України і Республіки Польщі, Конференції ректорів технічних університетів Польщі та Асоціації ректорів вищих технічних навчальних закладів України.

В межах цього заходу проводилися Круглі столи за найважливішими напрямами співпраці технічних університетів Республіки Польща і України, де було напрацьовано рекомендації щодо поглиблення процесів інтернаціоналізації.

Директор Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва, к.е.н.  Федюнін С.А. та завідувач кафедри Маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В.  приймали участь у роботі Круглого столу  "Європейське мережування старт-ап шкіл та формування спільних інноваційних середовищ", який проходив у Центрі інноваційного підприємництва Наукового парку «Київська політехніка». На Круглому столі обговорювалися актуальні питання створення спільної мережі Стартап Шкіл, можливості взаємодії польських та українських бізнес-інкубаторів зі створення спільних стартап-компаній, Європейські акселераційні програми для українських стартапів, програми підготовки тренерів і менторів для Стартап Шкіл і акселераторі.

Нагадаємо, що стартапи покликані вирішувати проблеми і завдання, які з часом стає можливим вирішити завдяки використанню результатів технічного прогресу. Або, як казав основательTwitter'a Ісаак "Біз" Стоун: «сучасні високотехнологічні проекти повинні служити одній меті: спрощувати користувачам будь-які дії в їх повсякденному житті». Однією з основних причин створення, успішного розвитку та подальшого існування стартапів вважають неповороткість і повільність великих корпорацій, які успішно використовують уже наявні продукти, а розробкою і створенням нових майже не займаються. Тому стартапи, завдяки своїй мобільності в плані втілення нових ідей становлять конкуренцію великим корпораціями. Основним ресурсом для створення нового стартапу служить хороша новаторська ідея. Власне за свіжими і незвичайними ідеями женуться багато і часто купуючи їх не шкодують великі суми. Сама ідея, яка не має ніякого матеріального втілення, а існує тільки на папері або на словах (план стартапу), може коштувати дуже багато. Іншим фактором успішності цієї ідеї є її затребуваність (ступінь необхідності для споживача), адже ідея може бути незвичайної і новою, але користі від неї буде мінімум. Також успіху стартапів сприяє молодість стартаперів (середній вік стартаперів за статистикою - двадцять п'ять років), їх захопленість ідеєю і справою, ну і звичайно наполеглива праця (так як їм потрібен тільки успіх, вони працюють за принципом: або все - або нічого, або пан - або пропав).

Засідання Круглого столу відкрили: модератори: Катаржина Вальчик-Матушик, замісник директора, Національний контактний пункт науково-дослідних програм ЄС, Голова Асоціації TOP-500 Innovators, Польща та Гнат Володимир, генеральний директор Наукового парку «Київська політехніка», Україна.

Було представлено дуже цікаві та змістовні доповіді:

  • Роль НГО у підтримці інноваційної екосистеми. Біанка Шівіньська, Голова Науково-освітнього фонду Perspektywy.
  • Інноваційне середовище КПІ ім. Ігоря Сікорського: досвід та перспективи європейської співпраці.  Гнат Володимир, генеральний директор Наукового парку «Київська політехніка»
  • Мережа Стартап Шкіл університетів України. Перспективи та участь Стартап Школи «Sikorsky Challenge» у розвитку міжнародної мережі. Малюкова Інна, керівник Стартап Школи «Sikorsky Challenge», директор Інституту післядипломної освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського
  • Регіональний аспект розвитку мережі Стартап Шкіл в Україні. Грабко Володимир, ректор Вінницького національного технічного університету
  • Розвиток інноваційного підприємництва в умовах м. Маріуполь. Ленцов Ігор, проректор з наукової роботи Приазовського державного технічного університету
  • Від міждисциплінарного навчання підприємництву до спін-офф компаній. Др. Пшемислав Секальський, співзасновник Міждисциплінарної школи інновацій (ISI), Технологічний університет м. Лодзь.
  • Комерціалізація інноваційних рішень через університетські проектні компанії. Ізабелла Палюх, Голова правління INTECH PK, Краківський технологічний університет.

Активну участь в обговоренні питань Круглого столу приймав ректор КПІ ім. Ігоря Сікорського,  д.т.н., професор Згуровський М.З.

На завершення після жвавої дискусії, активного обговорення розглянутих питань, було прийнято Рекомендації щодо розвитку спільного інноваційного простору українських та польських університетів, основою якого може стати українсько-польська мережа університетських Стартап Шкіл.

Фотографії

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 814