З 14 березня розпочинається реєстрація для участі в основній сесії цьогорічного національного мультипредметного тесту.
Процедура триватиме до 11 квітня 2024 року.
Більше інформації
Шановні учасники
І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
«Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»!
Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій щиро дякує Вам за участь у конференції 25 жовтня 2017 року та сподівається на подальшу співпрацю.
Електронна версія збірника «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії» знаходиться за посиланням [Завантажити].
Електронна версія програми конференції «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії» знаходиться за посиланням [Завантажити].
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.