XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Кафедра маркетингу вітає всіх з днем маркетолога!

11:11, 25-10-2021

Відчуваєте цей аромат в магазині? А нову рекламу по телевізору бачили? А про конкурентну війну на ринках збуту? Ні, не чули? І правильно, адже сьогодні маркетологи склали всі свої бойові інструменти в шухляди і святкують день маркетолога.

Любі наші студенти-маркетологи, викладачі-маркетологи, гості-маркетологи і просто - любі друзі, від щирого серця вітаємо Вас з Днем маркетолога - святом професії, що змінює світ!

Нехай кожен ваш проект буде потрібним і безумовно успішним, продажі завжди йдуть вгору, конкуренти здаються без бою, ідеї для нових проектів та реалізацій ллються рікою!

Щиро бажаємо Вам бути наполегливими, рішучими, креативними, сміливими, сильними та з набитим гаманцем!

Пам'ятайте, успіх є тільки там, де в нього вірять і докладають зусиль - це незамінні інгредієнти, які можуть відкрити для вас нові горизонти.

А кафедра маркетингу завжди вірить і докладає зусилля в кожного студента та викладача, адже всі ви – найкращі!

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 356