XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Важкі часи дають вам сміливість мислити про неймовірне

16:46, 08-11-2022

(президент Intel Енді Гроув)

Сьогодні, ми підійшли до нової ери розвитку, ми живемо в світі, який називають нестабільним, невизначеним, складним і неоднозначним. Україна попала у воєнний шторм. Нині, перед кожним постає питання що ж робити? Що робити сьогодні, щоб не лише просто вижити, а забезпечити спокій, добробут собі і своїй сімʼї, бути успішним у майбутньому.


Акцентуємо, що матеріали досліджень і багаторічна практика показують, що ефективність національного господарства лише на третину зумовлюється інвестуванням в матеріально-речові елементи виробництва. Решта залежить від людського фактору – інтелектуального потенціалу, кваліфікаційного рівня і здібностей менеджерів та спеціалістів. В теорії менеджменту, менеджерами називають спеціалістів, що, використовуючи різноманітні методи і тактику управління, сприяють досягненню організацією або підприємством певних цілей.

Відповідно до простого американського визначення процесу управління „менеджер робить будь-що руками інших”. Завдання менеджера – диригувати, підібрати гарний персонал, розробити організаційну структуру підприємства, вибрати загальний напрям його діяльності, координувати всю роботу, боротися з непродуктивними витратами часу.

Добра теоретична підготовка і досвід практичної роботи є передумовою того, щоб менеджер володів: мистецтвом керівництва, навичками роботи з людьми; політичною культурою; комплексним системним підходом до роботи; здібністю генерувати ідеї, трансформувати їх у практичній дії; творчою уявою, сучасним економічним мисленням; комп'ютерною грамотністю; правильним стилем життя роботи, культурою спілкування; іноземними мовами, насамперед англійською.

Велика честь й високе право вчитися в Державному університеті телекомунікацій, університеті який визнаний світом, який є членом міжнародного союзу електрозв’язку. Університеті який поважають роботодавці, оскільки саме у ньому учать відповідно до викликів та запитів сьогодення.

Саме наш університет формує нове покоління бізнесової та управлінської еліти, а така модель навчання дозволяє забезпечити якісну підготовку нової генерації менеджерів, які досконало володіють економічною та управлінською теорією, здатні комплексно розв’язувати складні професійні завдання із застосуванням сучасного інструментарію та ІТ технологій, які природно вмонтовані у інформаційний та економічний простір.

Ласкаво просимо до нашої ІТ спільноти!

Ласкаво просимо до Державного університету телекомунікацій

Наполегливість – запорука успіху! Майбутнє залежить від нас!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 966