XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Акредитація осітньо-наукової програми доктора філософії спеціальності 073 Менеджмент

12:20, 21-10-2020

19-21 жовтня на кафедрі менеджменту працювала експертна комісія з акредитації освітньо-наукової програми доктора філософії спеціальності 073 Менеджмент. В ході роботи комісії відбувалися зустрічі з викладацьким складом кафедри, науковими керівниками аспірантів кафедри менеджменту, аспірантами денної та заочної форми навчання, адміністрацією Державного університету телекомунікацій, студентською спільнотою та партнерами кафедри менеджменту. Всі зустрічі проводились в он-лайн режимі.

Чекаємо на висновки експертної комісії та рішення Національного комітету з якості освіти.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 2 269