XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Особливості управлінських рішень в процесі державотворення

09:35, 24-12-2020

 

«Щоб зробити що-небудь потрібно не так вже й багато сили;
але вирішити, що саме треба зробити, - ось що вимагає величезної витрати сил»

Френк Хаббард (1868-1930)

 

Дисципліна «Управлінські рішення в процесі українського державотворення» відноситься до базових програм для майбутніх менеджерів спеціальності 073 «Менеджмент» кафедри Менеджменту Державного університету телекомунікацій.

Процес прийняття рішень - неодмінна складова будь-якої діяльності. Від того, які саме управлінські рішення розробляються і реалізуються, залежить поточна та перспективна конкурентоспроможність організації, ефективність її діяльності. Саме це викликає важливу увагу до вивчення питань забезпечення якості розробки управлінських рішень студентами кафедри Менеджменту, що зрештою визначає ефективність управління підприємством в цілому.

Наслідки прийняття неправильного рішення можуть бути дуже різними- від легкого жалю до виникнення серйозних проблем. Трапляється, що рішення не приймається через острах відповідальності. Але якщо не приймати рішень і пускати справу на самоплив, то ми не зможемо управляти ситуацією. Що ж робити? В першу чергу необхідно розібратися в основних аспектах цього непростого процесу.

На кожному етапі діяльності - визначення цілей, складання планів, мотивації до змін - доводиться сприймати різні рішення. Для менеджера прийняття управлінських рішень - постійна відповідальна робота. Вибір і реалізація рішень забезпечують рух організації до заданої мети. Отже, управлінське рішення являє собою засіб, засіб досягнення мети діяльності.

Оскільки прийняті рішення стосуються інших людей і в багатьох випадках організації в цілому, розуміння природи і суті цього процесу дуже важливо для кожного, хто хоче домогтися успіху в галузі управління.

У своїй діяльності менеджери реалізують чотири основні функції управління (планування, організація, мотивація і контроль), і кожна з них вимагає прийняття рішень. Вироблення і прийняття рішення - процес творчий, який зачіпає багато аспектів особистості - досвід, переконання, інтелект і т.д. Одні приймають рішення, покладаючись на інтуїцію, інші - на ретельний аналіз.

Предметом курсу «Управлінські рішення в процесі українського державотворення» у Державному університеті телекомунікацій є вивчення конкретних методів прийняття управлінських рішень та закономірностей їх формування, що сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємств. Ми научимо приймати управлінські рішення, обґрунтовувати обраний метод і аналізувати прийняті рішення.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 6 530