XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти державного університету телекомунікацій – це майбутнє вітчизняної науки!

12:32, 04-06-2021

Приходь навчатись у державному університеті телекомунікацій – стань майбутнім вітчизняної науки!

Редакція наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес»  пропонує всім бажаючим студентам, аспірантам, докторантам, здобувачам, молодим фахівцям, викладачам, науковцям та іншим зацікавленим особам опублікувати свої статті.

Талановиті студенти та випускники Державного університету телекомунікацій мають можливість реалізувати себе на науковій ниві.

Для цього в нашому університеті є все необхідне: професорсько-викладацький склад, матеріально-технічна база, електронна бібліотека, а також науковий журнал, в якому студенти мають можливість надрукувати свої перші наукові дослідження.

Унікальний професорсько-викладацький склад кафедри менеджменту активно залучений допомагати студентам проводити їх перші самостійні наукові дослідження, писати тези, статті.

Протягом останнього 2020-2021 навчального року редакція наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес»  опублікувала кілька десятків статей студентів, які написано як самостійно, так і у співавторстві із науковими керівниками. Журнал присвячений висвітленню результатів наукових досліджень актуальних питань економіки, теорії й практики управління, бізнесу. Метою наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес» є оприлюднення результатів наукових досліджень в різних галузях економічної науки, наприклад, питання інноваційного менеджменту, управління на різних рівнях економіки,  мотивації праці, економіко-математичні методи і моделі, маркетингові стратегії тощо,  за допомогою відкритого доступу до публікацій дослідників.

Журнал присвячений висвітленню результатів наукових досліджень актуальних питань економіки, теорії й практики управління, бізнесу.

Метою наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес» є оприлюднення результатів наукових досліджень в різних галузях економічної науки, наприклад, питання інноваційного менеджменту, управління на різних рівнях економіки,  мотивації праці, економіко-математичні методи і моделі, маркетингові стратегії тощо,  за допомогою відкритого доступу до публікацій дослідників.

Для перегляду опублікованих збірників наукових праць за всі роки існування журналу ви можете завітати на сторінку сайту Державного університету телекомунікацій http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/about, та переглянути архів випусків журналу.

Після закінчення магістратури,  студенти Державного університету телекомунікацій мають можливість вступити в аспірантуру та продовжити наукові дослідження, піднімаючи вітчизняну науку на новий рівень.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 047