XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Інноваційні методи навчання - як один із засобів вироблення знань

13:04, 03-11-2021

Скажи мені і я забуду.
Покажи мені і я запам'ятаю.
Дай мені діяти самому, і я зрозумію.
Конфуцій

Оптимальне навчання виникає тоді, коли у людей є можливість проявляти активність, взаємодію (інтерактив). Кафедра Менеджменту успішно використовує в роботі інтерактивне навчання, коли викладач разом з новими знаннями веде учасників навчання до самостійного пошуку.

Наші педагоги вже декілька років успішно використовують інноваційні методи навчання, як то робота в малих групах, розробка групових і особистих проектів, Case-study, розвиток критичного мислення, ролеві та ділові ігри, модульне навчання з використанням інформаційно-комунікаційних IT- технологій.

Особливо подобається студентам case-study (рішення кейсів) - спільний розбір життєвих ситуацій. Менеджер вирішує кейси на усіх етапах бізнес-процеса: який продукт запустити, де його продавати, як притягнути покупців, яких постачальників і партнерів вибрати. Тому моделювання можливих ситуацій не лише цікаво, але і особливо корисно. Кейс не має правильної відповіді. Оптимальне рішення може бути одно, а ось ефективних рішень - декілька. Кейси вирішуються в умовах обмеженого часу. Як і у бізнесі, де рідкісно є можливість з'ясувати усі деталі і мати перед очима повну картину.

Кейс-метод забезпечує ефективніше засвоєння матеріалу за рахунок високої емоційної залученості і активної участі навчаних. Учасники занурюються в ситуацію з головою: у кейса є головний герой, на місце якого ставить себе команда і вирішує проблему від його обличчя. Акцент при навчанні робиться не на оволодіння готовим знанням, а на його вироблення.

Ще однією цікавою і улюбленою студентами формою навчання є ділові ігри, коли за допомогою знакових засобів (мова, графіки, таблиці, документи) відтворюється професійна обстановка, схожа за основними характеристиками з реальною. За допомогою цього методу імітується виробнича нарада, проведення переговорів, доручення завдання підпорядкованим та ін.

Особлива увага на кафедрі Менеджменту приділяється розвитку критичного мислення студентів, коли учні висловлюють свою точку зору з приводу теми, що вивчається, без боязні помилитися і бути виправленим викладачем.

Викладання ведеться з використанням передових інформаційно-комунікативних технологій: представлення учбового матеріалу на комп'ютері, створення електронних навчально-методичних комплексів, діагностика і рейтинг-оцінка учбових досягнень студентів, електронний розклад зайняття, електронний портфоліо викладача і студента.

В умовах локдауна здійснюємо дистанційну підтримку діяльності студентів, використовуючи веб-платформи Moodle і Zoom.

У нашому університеті навчання стає в радість, книги - в допомогу, а диплом - в користь.

Ким би ви не стали в майбутньому, менеджмент - це серйозна опора у вашій самоідентифікації по життю і побудові своєї професійної кар'єри.

Вступайте до кафедри Менеджменту! Почніть свій шлях до успіху ефективно!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2022 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 2 039