XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
+38(066)227-46-60 (Viber, Telegram)
Державний університет телекомунікацій

Студентська самодіяльність – важлива та яскрава частина студентського життя у Державному університеті телекомунікацій

08:48, 19-11-2021

Студенти кафедри менеджменту прийняли активну участь у святковому концерті з приводу Міжнародного дня студента та конкурсі Візитівка першого курсу.

Користуючись нагодою, вітаємо всіх студентів зі святом та новим поповненням талантами творчої студентської родини ДУТ.

Дякуємо за цікаву, креативну та веселу концертну програму та вітаємо з перемогою у номінації «Кращий музичний конкурс»! Бажаємо нашим новим зірочкам натхнення, творчих злетів і невгасної енергії!

Колектив кафедри менеджменту

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2022 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 2 726