XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
+38(066)227-46-60 (Viber, Telegram)
Державний університет телекомунікацій

Наукове дозвілля кафедри менеджменту – гурток «менеджмент ХХІ століття»

17:12, 20-12-2021

В Державному університеті телекомунікцій більше часу приділяється практичній складовій, де наш університет формує нове покоління бізнесової та управлінської еліти, а кафедра Менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва навчає студентів за сучасною, престижною та затребуваною на рику праці спеціальністю 073-Менеджмент, яка забезпечує якісну підготовку нової генерації менеджерів, що досконало володіють економічною та управлінською теорією, здатні комплексно розв’язувати складні професійні завдання із застосуванням сучасного інструментарію та ІТ технологій, які природно вмонтовані у інформаційний та економічний простір.

В Державному університеті телекомунікцій більше часу приділяють розвитку професійних знань, умінь, навичок, мотивації, творчості і особистісних якостей студентів за допомогою введення наукових гуртків. Так, під час проведення даних заходів студенти можуть розвивати свій інноваційний потенціал для самостійної в майбутньому підприємницької діяльності на основі креативного підходу і отриманих в ході навчання компетенцій, які вимагають компанії для працевлаштування.

У своїй діяльності гурток «Менеджмент ХХІ століття», яким керує к.е.н., доцент кафедри менеджменту Маковецька Ірина Миколаївна, керується принципами рівноправності членів гуртка, самоврядування, відкритості та прозорості, органічного зв’язку науково-дослідної роботи з навчальним процесом.

На одному з занять наукового гуртка «Менеджмент ХХІ століття» була студентами запропонована аналітично-практична вправа «Бізнесмен». Студенти були розбиті на дві групи та оцінювали основний склад організації, аналізували консенсус-прогноз розвитку організації та розробляли стратегії по конкурентоспроможності організації.

Основними завданнями гуртка «Менеджмент ХХІ століття» є:

  • залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до наукової роботи;
  • сприяння в оволодінні навичками проведення самостійних наукових досліджень;
  • розвиток наукового мислення, розширення кругозору та ерудиції;
  • поглиблення знань з дисциплін, що вивчаються в університеті, стимулювання інтересу до професійного самовдосконалення;
  • залучення студентів до участі в науковій діяльності кафедри менеджменту;
  • забезпечення участі студентів у проведенні наукових конференцій, наукових семінарів кафедри та університету, круглих столів, форумів.

Саме наш науковий гурток «Менеджмент ХХІ століття» надає можливість виявити найбільш здібних і талановитих, схильних до наукової роботи студентів та залучити їх до наукової роботи кафедри Менеджменту.

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2022 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 661