XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ на навчання у 2023 році без НМТ/ЗНО!
Дізнатись більше

Cоціальна відповідальність бізнесу: вчимося запроваджувати ініціативи

12:22, 05-12-2022

Інноваційний зміст навчання, який реалізується за бакалаврською програмою «Економіка підприємств ІТ-бізнесу», передбачає вивчення найактуальніших дисциплін, які відповідають реаліям сучасного середовища.

Так, студенти спеціальності «Економіка» вже на другому курсі навчаються запровадженню соціальної відповідальності. Як можливі майбутні менеджери та керівники організацій вони мають дбати і покращувати соціум, в якому живуть, приділяти увагу людським цінностям, захищати довкілля.

За даними багатьох досліджень бізнес із соціальною відповідальністю стає більш цікавим для роботодавців і фахівців. Це підіймає рівень лояльності працівників, відповідно зменшує відтік персоналу, такі ініціативи впливають на користувачів послуг та покупців товарів.


Протягом курсу студенти вчаться розписувати ініціативу, використовуючи сучасні інструменти та методології. Заповнюють канву бізнес-моделі, знайомляться з концепцією для запуску і тестування ідей «Minimum viable product», визначенню та комунікації зі стейкхолдерами, використанню інструментів маркетингу та зв’язків із громадськістю.

Під час лекцій розглядаються та аналізуються кейси, як українських так і світових компаній, що робить навчання бізнес орієнтовним, та враховує сучасні тенденції цифрового світу.

Обговорення ідей та практичні роботи зі створення та аналізу  програм чи ініціатив соціальної відповідальності дають студентам гарне підґрунтя та готують їх до активної участі в створенні, ініціації чи розвитку програм соціальної відповідальності з використанням найсучасніших практик та інструментів. Це робить майбутніх економістів затребуваними і конкурентно-спроможними на ринку праці.

Чому важлива соціальна відповідальність? Наведемо кілька цифр:

  • 77% відсотків споживачів мотивовані робити покупки у компаній, які прагнуть зробити світ кращим
  • 73% інвесторів стверджують, що зусилля, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища та суспільства, впливають на їхні інвестиційні рішення.
  • 41% інвесторів-міленіалів докладають значних зусиль для розуміння практик КСВ компанії, у порівнянні з 27 відсотками представників покоління Х та 16 відсотками бебі-бумерів.
  • 25% споживачів та 22 відсотки інвесторів вказують на політику "нульової толерантності" до компаній, які застосовують сумнівні практики на етичному фронті. 
  • 54% споживачів стверджують, що припинили купувати товари у компанії через її публічну позицію з того чи іншого питання, а 48% інвесторів вирішили не інвестувати в компанію з тієї ж причини. 38% інвесторів пішли далі і позбулися акцій.
  • 91% опитаних працівників заявили, що мета їхньої компанії дає їм відчуття, що вони знаходяться в правильному місці в умовах глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19 та економічна невизначеність.

До зустрічі на заняттях, шановні студенти!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 450