XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ

11:10, 05-12-2014

23   ГРУДНЯ 2014   РОКУ  О  14.00  В   КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛІ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НА ЗАСІДАННІ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВЧЕНОЇ РАДИ Д26.861.01 ВІДБУДЕТЬСЯ  ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ

1. ШУЛЬГИ ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛЬОВИЧА

на тему «МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПСЕВДОСУПУТНИКОВОЇ РАДІОСИСТЕМИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ УПРАВЛІННЯ КОМПОНЕНТІВ МОБІЛЬНИХ МЕРЕЖ ЗВ’ЯЗКУ»,

поданої на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук

за спеціальністю 05.12.13 – радіотехнічні пристрої та засоби телекомунікацій

Науковий консультант - доктор технічних наук, с.н.с. Козелкова Катерина Сергіївна

 

2. СОЛОМИЦЬКОГО МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА

на тему: МОДЕЛЬ ПОТОКІВ ПОВІДОМЛЕНЬ КОНВЕРГЕНТНОЇ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ ”,

поданої на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук

за спеціальністю 05.12.02 - телекомунікаційні системи та мережі.

Науковий керівник:  доктор технічних наук, професор Гайворонська Галина Сергіївна.

Запрошуються всі бажаючі.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 31 636