XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Як порушуються клітини при дії радіохвиль

08:42, 22-12-2018

ДУ «Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва НАМН України» запропонував нові критерії для обґрунтування нових та удосконалення діючих нормативів електромагнітного випромінювання радіочастотного діапазону (ЕМВ РЧ-діапазону). Дослідниками встановлено, що при нетепловій інтенсивності ЕМВ РЧ-діапазону, в діапазоні 900 МГц, та при 3-4 місячному опроміненні щурів відбувається активація перекисного окислення ліпідів на мембранах та активується антиокислювальна система глутатіонзалежних ферментів.

На лекції №10 при вивченні предмету «Соціальна та екологічна безпека життєдіяльності» студенти державного університету телекомунікацій  уточнюють механізми пошкодження клітин при тепловій та нетепловій дії ЕМВ РЧ-діапазону. Але новим, є те, що при хронічній експозиції, може відбуватися більш глибоке порушення клітинних мембран за рахунок пероксидації фосфоліпідів, хоча при цьому й активуються антиокислювальні захисні механізми.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 452