XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

На кафедрі фізики проводяться курси «Адміністрування IBM AIX»

08:49, 12-09-2017

З вересня 2017 року на кафедрі фізики проводиться новий набір на курси «Адміністрування IBM AIX». Навчання є безкоштовним, але вимагає активної участі і базової підготовки в напрямку телекомунікації та операційні системи. Всі бажаючі можуть подати заявки співробітнику кафедри Подрушняку В.В., або на електронну пошту vladimirpodr@gmail.com.

Дані курси дозволяють вивчити роботу і обслуговування серверів і операційних систем корпоративного рівня, а саме:

  • Адміністрування операційної системи AIX;
  • Віртуалізація серверного обладнання;
  • Адміністрування серверного обладнання.

Для максимально ефективного навчання компанія IBM надала повноцінне серверне обладнання IBM Power, що дозволяє проводити лабораторні роботи, які відповідають завданням, які вирішують сучасні адміністратори корпоративних систем.

По закінченню курсу студенти отримають такі сертифікати:

  1. Сертифікат про завершення курсів (від ДРП)
  2. Сертифікат про завершення курсів за програмою «Academic Initiative» (від IBM).

І можливість скласти іспити і отримати сертифікат міжнародного рівня C9010-022: IBM AIX Administration V1 (від IBM).

Що дає можливість влаштуватися на роботу в сучасні IT-компанії, вже маючи знання і досвід роботи з операційними системами корпоративного рівня.

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь!!!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 770