XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Перспективи розвитку телефонії – студентський семінар Богдана Свердлюка

16:14, 28-03-2017

"-Дай зателефонувати на Київстар

- Та ні, у мене Лайфсел, там хвилин нема... "

І взагалі, якщо ненадовго забути про операторів, акції і кордони… Які б тоді можливості відкрилися перед кожним? Зателефонувати друзям до Польші, отримати офіційну технічну підтримку з Японії - це раз плюнути! Ех, швидче б таке майбутнє! А, можливо, ця утопія уже існує? Є можливість дізнатися про це! Розповімо про це і про перспективи розвитку телефонії, покажемо, як все це виглядає на практиці, та навчимо, як користуватись . Приходь, буде цікаво!

Вже завтра (29 березня) о 13:30 у конференц-залі  Державного  університету телекомунікацій

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 3 796