XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Є обережне припущення, що відкриті гравітаційні хвилі

13:02, 21-01-2016

Групою дослідників з міжнародного наукового співтовариства LIGO (лазерно-інтерферометрична гравітаційно-хвильова обсерваторія), виявлені гравітаційні хвилі, якщо дана інформація виявиться правдивою, то це буде одне з найважливіших відкриттів фізики в минулому столітті.

Нагадаємо історію питання: гравітаційні хвилі вперше були передбачені в загальній теорії відносності Ейнштейна в 1916 році, коли ще не існувало технологій, необхідних для їх виявлення. Їх існування було побічно доведено при вивченні пульсара PSR B1913+16 (за відкриття пульсара вчені були нагороджені Нобелівською премією з фізики у 1993 році).

Для експериментального виявлення гравітаційних хвиль космічного походження в 1992 році був запропонований проект реалізації лазерно-інтерферометричної гравітаційно-хвильової обсерваторії (LIGO). Авторами проекту були Кіп Торн, Рональд Дрівер з Каліфорнійського технологічного інституту і Райнер Вайс з Массачусетського технологічного інституту. Проект фінансується американським Національним науковим фондом, досягаючи за вартістю 620 млн. доларів.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 192